S
SO Hovslagare
Sv: Angående Kalla Faktas program....
Hoppsan Kerstin!! Det var inte min mening att göra dig arg jag bara retades lite då du utryckligen skrev att du ALDRIG skulle försvara övergrepp inom din gren om det uppkom beskyllningar.
Sen är det väl förhoppningsvis så att det skall vara ungefär samma att bli beskylld och att bli anmäld. Skillnaden kommer väl efter utredning och fällande dom? Vem som helst kan bli anmäld för precis vad som helst.
Om sedan utredning leder till rättegång och rättegången till dom då är man en brottsling. Inte förr.
Det finns en väldig massa rök utan eld här i världen.
då ska du nog ta och läsa tråden lite noggrannare, på tal om att saxa lösryckta citat.
den tråden består av en trave ungar som "hört en bekants bekant på en blogg" och då finns det skäl att inte hänga ut personen som dömd, precis som här eller hur ? Vad jag vet bryter det tillochmed mot forum reglerna. Skillnaden med denna tråd är väl att ÅS faktisk har en konkret anmälan på sig eller hur : ) Men visst, om du vill vränga och vrida så går det utmärkt att saxa det citatet och förvränga det - go ahead bara.
Om du i övrigt läser mina nedan inlägg hur jag ställer mig till djurplågeri och oschyssta metoder inom vilken hästsport gren det än må vara, så lär du fatta galoppen lite bättre.
Hoppsan Kerstin!! Det var inte min mening att göra dig arg jag bara retades lite då du utryckligen skrev att du ALDRIG skulle försvara övergrepp inom din gren om det uppkom beskyllningar.
Sen är det väl förhoppningsvis så att det skall vara ungefär samma att bli beskylld och att bli anmäld. Skillnaden kommer väl efter utredning och fällande dom? Vem som helst kan bli anmäld för precis vad som helst.
Om sedan utredning leder till rättegång och rättegången till dom då är man en brottsling. Inte förr.
Det finns en väldig massa rök utan eld här i världen.