Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att vara moderator var det där ett otroligt osnyggt inlägg.
F´låt Mackan men jag kunde inte låta bli att saxa ut nedanstående inlägg från dig ang. den påstått grovt uppiskade dressyrhästen inne på dressyrforum
Förnekelse?
För att vara moderator var det där ett otroligt osnyggt inlägg.
då ska du nog ta och läsa tråden lite noggrannare, på tal om att saxa lösryckta citat.
den tråden består av en trave ungar som "hört en bekants bekant på en blogg" och då finns det skäl att inte hänga ut personen som dömd, precis som här eller hur ? Vad jag vet bryter det tillochmed mot forum reglerna. Skillnaden med denna tråd är väl att ÅS faktisk har en konkret anmälan på sig eller hur : ) Men visst, om du vill vränga och vrida så går det utmärkt att saxa det citatet och förvränga det - go ahead bara.
Om du i övrigt läser mina nedan inlägg hur jag ställer mig till djurplågeri och oschyssta metoder inom vilken hästsport gren det än må vara, så lär du fatta galoppen lite bättre.
Ja,fast diskussionen från början i den tråden handlar om ett foto(bildbevis)
Ja,fast diskussionen från början i den tråden handlar om ett foto(bildbevis)
Ingen förnekar att det finns prygel och misshandel i alla disipliner, men angående fotot och den diskussionen runt det så ifrågasattes dels varför de inget kort fick när ryttaren piskade, trots "att hon i princip piskade konstant", dels, varför de inte sa till, anmälde, på plats, utan istället väljer att lägga ut bilden på en blogg?
Ameo, detta var bara ett förtydligande, kommer inte att diskutera det vidare.
Tycker du han ska bli fälld för att 2 stycken sitter i tv o säger en sak?
Bör han då bli friad om det sätter sig 20 där o säger motsatsen?
då tycker jag du ska gåtillbaks och läsa den tråden igen - noga. Den tråden är numera stängd, just pga att den anses handla om förtal och namngivning utan att ngn anmälan på personen finns.
Hur menar du att bilden var ett bildbevis?
ameo: om jag inte håller mig till ämnet så får du rätta mig, jag svarar på ett inlägg som inte är utsuddat så jag gissar att det är okej?