Sv: Angående Kalla Faktas program....
Håller med till sista stavelsen, och upprepar: aldrig varit med om ett större motstånd, skulle aldrig komma på tanken att vara så motsatt ekvivalenta fulheter inom "mina" hästsporter.
Varför är det tragiskt att media tar upp detta?? Förstår du inte att det är god journalestik att saken granskas.
Jag tror inte ett dugg på att det svärtar ner sporten, bara drar upp till ytan till allmänhetens kännedom vad som försekommer bakom kulisserna. Är sporten ren så kommer det att i framtiden visa sig och knappasta ha ngn negativ effekt utan snarare possítivt eko.
Ni verkar ju helt maniska,, så snart ngt som kan uppfattas negativt för travsporten så skriker ni högt, dementerar på ogrundade påståenden,snackar skit om dom få som har stake nog att stå upp för djurskyddet.
Tror du ärligt att man sitter i tv och kommer med dessa grova anklagelser utan att förstå att det är som att begå självmord.
STC har genom sitt aggerande visat att det det finns ett mkt välgrundat beslut till det ställnings tagande dom gjorde.
Framtiden kommer visa på orsaken till detta beslut.
Sluta alla trav "freak" med att tro att anfall är bästa försvar, utan granska sporten i stället så som den för dagen granskas.
Travet i Sverige tål faktiskt att det granskas på alla plan.
Håller med till sista stavelsen, och upprepar: aldrig varit med om ett större motstånd, skulle aldrig komma på tanken att vara så motsatt ekvivalenta fulheter inom "mina" hästsporter.