Lupin
Trådstartare
Någon som vet om det finns några regler för hur kort inpå en vårdnadsutredning är tänkt att lämnas till TR som man kan kommunicera den till föräldrarna? Och hur lång tid man ska eller bör ha på sig att kommentera den innan den lämnas vidare till TR? Och om en FR tänker ansöka om nytt uppskov, hur lång tid innan tidsfristen går ut görs det i så fall och när får man reda på det i så fall?
Jag undrar eftersom det senaste uppskovet var satt till den 7/10 och det är bara tre dagar dit nu, men jag inte hört något. Händer det att FR glömmer att kommunicera sina utredningar? Jag hade för mig att man skulle få ett par veckor på sig att läsa igenom och kommentera innan den lämnades in till TR, men jag minns kanske fel (tyckte FR sa det före sommaren i alla fall?)?
Jag undrar eftersom det senaste uppskovet var satt till den 7/10 och det är bara tre dagar dit nu, men jag inte hört något. Händer det att FR glömmer att kommunicera sina utredningar? Jag hade för mig att man skulle få ett par veckor på sig att läsa igenom och kommentera innan den lämnades in till TR, men jag minns kanske fel (tyckte FR sa det före sommaren i alla fall?)?