ang 120 - 140 km?

neywaz

Trådstartare
Kom att tänka på en sak...

Karolinerritten har en 140 km tävling 5/9, får jag som ridit endast en 120 km godkänt rida 140 km? Eller måste jag ha två 120 km godkända? För jag har för mig att man måste rida två 120 km för att få rida 160 km??? *minnesförlust*

Nån som kan svara på det här?

:confused:

mahlmt - okej tack! Nu har jag inte råd att åka ändå men det var bra o veta.

Havreflinga - jo de har fått 140 CEI ritt så står det iaf på deras hemsida sedan ett bra tag....!?!

Jo, nu såg jag det. Men propositionen på deras egen hemsida är fortfarande inte ändrad. Det står att klass 1 är 120 km.
:confused:

Ja jag vet det är lite konstigt, för även på ridsportförbundets hemsida står bara 120 km med. Men någon annanstans har jag läst att de blivit tilldelade en CEI ritt. Bland annat på SAHFs hemsida står det också sedan ett bra tag.

Lite märkligt får man ändå tycka det är...

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 765
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 070
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 618
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar