Det får du ju på TVn också.Med reklam? Är du galen?
(Avskyr reklam!!).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det får du ju på TVn också.Med reklam? Är du galen?
(Avskyr reklam!!).
Nu märks det hur länge sedan det är jag hade tv-kanaler.Det får du ju på TVn också.
Avsnittet har funnits att se sedan en vecka tillbaka på play…Ikväll sänds del två av Operation X. Tror ni det kommer fortsätta storma med nya tag, eller har som den värsta "ilskan" lagt sig? Deta avsnittet kommer ha med materialet med just all ridning..
Jo men jag har inte play, har bara kanalen via ip-tv.Avsnittet har funnits att se sedan en vecka tillbaka på play…
TV4 har ju alltid haft reklam.Nu märks det hur länge sedan det är jag hade tv-kanaler.
Men åh.... Hade hoppats på SVTTv4 har köpt in rättigheterna till de två avsnitten och räknar med att sända dem i Sverige!
Ja, hade också hoppats på det. Det blir inte lika roligt att behöva köpa tv4 play för att se programmet, men det är ju business. Dom måste tjäna på det.Men åh.... Hade hoppats på SVT
Jag har inte tittat på tv 4 på nästan 20 år. Lätt att glömma.TV4 har ju alltid haft reklam.
Det var väldigt vanligt där jag red som liten (och där hon också lärde sig rida). Den mest kände dressyrryttaren vi hade i stallet jobbade definitivt så. Hans häst skulle ha 1 rolig timme/dag, när han red. Då visste han att hästen presterade som bäst.Du menar det där att hästen skulle stå på box 23 h/dygn för att den där timman hon red den i ridhuset skulle vara det bästa hästen var med om. Jag försvarar inget alls men det var ju ändå typ 25 år sedan dess, man kan ju hoppas att det hänt en del sedan dess.
Ja, hade också hoppats på det. Det blir inte lika roligt att behöva köpa tv4 play för att se programmet, men det är ju business. Dom måste tjäna på det.
Nja, alltså har du tv4 kanal så kanske de sänder på tv men det har inte jag. Har inga kanaler. Så jag får väl isåfall köpa tv4 play abonnemang för att se deras utbud - då kan man köpa att få utan reklam.Måste man köpa för att se vissa program? Eller bara utan reklam?
Jag kommer inte titta. Men kommer det så att jag kan spela upp programmet så kommer jag göra det så att det får min visning i alla fall.
Nja, alltså har du tv4 kanal så kanske de sänder på tv men det har inte jag. Har inga kanaler. Så jag får väl isåfall köpa tv4 play abonnemang för att se deras utbud - då kan man köpa att få utan reklam.
Det var väldigt vanligt där jag red som liten (och där hon också lärde sig rida). Den mest kände dressyrryttaren vi hade i stallet jobbade definitivt så. Hans häst skulle ha 1 rolig timme/dag, när han red. Då visste han att hästen presterade som bäst.
Huruvida han gör så nu med vet jag inte. Förhoppningsvis utvecklas väl de flesta.. Hoppas jag... Verkligen...
Jag har ingen (inkopplad) tv Kunde se Jul med Ernst (med reklam) på play igår så hoppas det blir samma med Operation X!
Precis!Skulle aldrig göra så idag, men när jag var 18 och de jag såg upp till sa att man skulle göra så så lyssnade man.
I ett (dressyr)stall jag jobbade i tidigt 2010-tal så hamnade jag i gräl med min arbetsgivare när jag menade att om de inte ville ha ut hästarna i några timmar i hala hagar så fick vi ta och snöröja och sanda dem, och att vi gott kunde brodda hästarna. I övriga stall jag jobbat i så har hästarna fått gå ut i en liten paddock i några timmar iafPå ridskolan där jag växte upp gick hästarna ute i flock i gigantiska hagar så min ponny gick med dem. Hoppryttaren i stallet som alla såg upp till hade väldigt varierad utevistelse på sina hästar.
Jag jobbade i dressyrstall efter gymnasiet där ägarens hästar inte gick ut på regelbunden basis. Så det var nog väldigt vanligt beroende på kretsarna man rörde sig i. Jag hade också min häst inne i perioder, och red då två gånger/dag istället. Inte för att det roligaste skulle vara ridningen utan pga återhämtning och skaderisk typ. Skulle aldrig göra så idag, men när jag var 18 och de jag såg upp till sa att man skulle göra så så lyssnade man.
Kan svara och säga att alla hästarna hos Lussan får gå ut varje dag, men de står ju på Hogsta så det är inga gigantiska gräshagar.Bland annat ja
Ja hoppas kan man ju. Jag har inte mycket hopp kvar dock.