Ändrade knästöd på morris & noland!?

trygga_rut

Trådstartare
Jag har en m&n dressyr som jag känner mej fastlåst i, och har läst/hört att man kan ändra knästöden på dem?

Hur blir de då?

Någon som har ändrat och vill lägga ut en bild?

Alla beskrivningar/erfarenheter mottages tacksamt :bow:

Sv: Ändrade knästöd på morris & noland!?

jag har ändrat hela sidorna på min m&n, vilket innebär att stöden också flyttas men det gjorde jag pga av hästen och inte mig.. jag visste inte att man bara kunde ändra dem, men jag antar att du behöver kontakta sadelmakare

Har flera kompisar som har ändrat knästöden på sina M&N, alla ser olika ut då de har fått välja helt själv hur de vill ha dem! Kontakta en duktig sadelmakare!

Jag har nu pratat med en sadelmakare!

Han hade aldrig bytt knästöd på en sadel förrut, han hörde nog att jag blev tveksam till att lämmna sadeln där..så jag blev tipsad att ringa en kollega till honom! Så det ska jag göra senare!

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 187
Senast: Praefatio
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 700
Övr. Hund Jag har en 8-årig hanhund av liten sällskapsras som levt med mig sen han var valp. Jag vill inte gå in på detaljer, men kort sagt så har...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 842
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Denna fråga har säkert varit uppe en massa ggr men ber gärna om er input givet mina förutsättningar. (Funderar i första hand på om...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 370
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?