Ändra i SAM internet

athena

Trådstartare
Men hjälp? Går inte det? Ja, jag vet att det bara är 3,5 timme kvar, men jag tänkte ändra ett skifte från havre till vall. Nu säger SAM att jag redan skickat in uppgifterna till LST, och om jag vill ändra nåt måste jag skriva ut sidan och skicka in den på papper?

What?

Sv: Ändra i SAM internet

Japp, du kan inte göra ändringen via internet. Men faxa in och skicka in orginalet i morgon, det funkar också. Eller kör till Lst nu i kväll och lämna i deras brevlåda, funkar också.

Tack, fick just samma svar från min kompis som jobbar på LRF Konsult :).

Man blir ju lite stressad när det är söndag ;).

Du har faktiskt till kl 24.00 ikväll på dig med ändringar. Infaller det på en söndag så har man även hela måndagen på sig.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 068
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 671
Senast: karl_h
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar