Anders Erikssons häftserie om körning!

_L_

Trådstartare
Hej!

Jag har köpt Anders Erikssons tre häften om körning och jag tycker dom var bra! Och om flera köpte dom som skulle hälften av alla frågor om körning här försvinna! :D
Nä men många frågor handlar ju om sånt man kan läsa sig till. Men många är ju lata oxå och vill hellre ha svar här! :D
Nån mer som har dom? Vad tycker du? Bra - dåligt, varför?
Ni som inte har ta o fundera om ni verkligen inte skulle köpa dessa intresanta häften! :D

Mvh Lisa

Sv: Anders Erikssons häftserie om körning!

_L_ skrev:
Hej!

Jag har köpt Anders Erikssons tre häften om körning och jag tycker dom var bra! Och om flera köpte dom som skulle hälften av alla frågor om körning här försvinna! :D
Nä men många frågor handlar ju om sånt man kan läsa sig till. Men många är ju lata oxå och vill hellre ha svar här! :D
Nån mer som har dom? Vad tycker du? Bra - dåligt, varför?
Ni som inte har ta o fundera om ni verkligen inte skulle köpa dessa intresanta häften! :D

Mvh Lisa

Jag har ett av dom. Det om tömkörning har jag av Anders och jag tycker det är jätte bra! Bra beskrivet och han går igenom allt på ett bra sätt så man förstår :)

Jag har dom nån stans här hemma... i alla fall två. Tycker dom är bra men skulle vilja ha lite fortsättning på dom och lite mer djupgående. För som du säger så kan mycket av informationen också hittas här. Finns ju många ridböcker för högre nivåer men har inte stött på nån liknande till körningen. Även om man kanske inte är på högsta nivå själv är det ju intressant att läsa om det!

Det skrivs en bok just nu!
/M

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 689
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 158
Senast: lizzie
·
Hästvård Hej! Går runt och grunnar lite på foderfickor/inpackningar. Av ren nyfikenhet har jag lite frågor kring detta.🤔 Snart sprängs ju skallen...
Svar
8
· Visningar
1 043
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka