Sv: Analysera bilden...
jacko skrev:
För det första har moderator påpekat ett flertal ggr att buke INTE är platsen för privata vendettor.
Vad du gör nu visar på bristande integritet. Jag har INTE blandat in dig i detta.
Jag förstår inte alls vad du har för samband med spiders SITS?
Jag bemötte inte ditt förra inlägg för du blandar ihop en massa saker till en enda röra och vet heller inte i vilken ända jag skall börja då du inte lyssnar på VAD jag säger utan bara TROR att jag säger saker, som jag inte sagt.
Det misstag du gjort är att blanda in djurjouren i våra affärer, och hon eller du hart blandat in spider.
De här "tjuvnyps" idéerna får stå för dig själv. Jag har inte haft en tanke på dig när jag skrivit ngnting här sedan du slutade.
Jag har haft våra förehavanden för mig själv, medan du skrivit om den både här, och på din blogg.( ngn pmade mig och undrade)
I din verklighet är det säkert så att du inte tycker att du höll ngt slags mått. Men det får stå för dig.
jag har överhuvud taget aldrig diskuterat din ridskickliget
Vare sig med dig eller ngn annan. Du kan gärna måla ut dig som ngt förkrossat offer här, och jag tycker också synd om dig, men inte för ngt som inte har hänt!
Om det är väldigt viktigt för en - att alla tycker lika, så är kanske inte ett forum den bästa platsen för en.
Då ska man kanske också bara prata med folks om rider för samma tränare som man själv gör och är nöjd med.
Rid för din tränare - Var nöjd - Var lycklig.
Det ENDA jag sagt är att JAG vill göra som MIN tränare säger - även om du tycker att det är fel.
Vad jag tycker är väldigt konstigt med dig, är att du utan att blinka fullkomligt sågar en del tränare. Det gäller både Carde och min förra tränare, och sedan räcker det med att jag inte håller med - och så börjar du grina
Jag trodde att du och jag kunde ha en saklig diskussion om hjälpgivning. Du har sagt att båda mina tränare har fel - och det är okey för mig.
ALLA behöver inte tycka lika.
MEN om jag säger att jag inte håller med din tränare. Då förlorar du alla koncepter och poppar upp som en gubbe ur lådan
Trots att du uttryckligen bett mig inte ta kontakt med dig
Jag vill INTE gå in i en diskussion om hur och varför jag tänker som jag tänker med din tränare. För att jag INTE vill göra dig ledsen.
Men det har INTE ALLS ngt att göra med att du skulle rida så dåligt att du inte gav tillräcklig reklam för henne.
Jag vill inte diskutera detta här då jag INTE VILL SNACKA SKIT.
Du vad som händer i mitt huvve borde väl jag ha bättre koll på än du.
Så även om du vill få folk att tycka synd om dig så;
tala för vad du själv gör och tänker - inte vad jag gör eller tänker eller resonerar...