L
Lord Owen
Sv: Analysera bilden...
Nu är jag osäker på om jag förstår dig rätt, jag tycker att jag behöver mer än stillbilder för att kunna nysta upp ett grundfel kring ett ekipage men jag har inte lika stor erfarenhet som du (tar jag för givet). För dig är kanske felet uppenbart, men förmodligen inte för majoriteten på bukefalos.
Ja, givetvis.
Men vad ABC och EFG och för att inte tala om ÅÄÖ ÄR för olika specifika ekipage kan ju nötas om i en evighet.
Ja, det borde ju vara så, men jag tycker att det kan ställas ett frågestecken där på buke om man tittar till reaktionerna på en del inlägg i en del trådar..
Det var bara en stilla undran, jag har inte hängt så mkt på Barock tidigare men det syns rätt snart vilka som har lite av ett ont öga till varandra.
Tack för klokhetskommentarerna.
Trevligt att höra!
Fundera gärna, allt är värt att fundera över.
Djurjouren skrev:Klart man kan nysta djupt av bara ett par bilder. Du kan ju se att det var samma grundfel på bilderna vare sig det var i skritt, halt eller galopp?Jag hade inte sett ekipaget innan jag såg bilderna men felet var ganska tydligt. Typ grundfel 1 C...
Nu är jag osäker på om jag förstår dig rätt, jag tycker att jag behöver mer än stillbilder för att kunna nysta upp ett grundfel kring ett ekipage men jag har inte lika stor erfarenhet som du (tar jag för givet). För dig är kanske felet uppenbart, men förmodligen inte för majoriteten på bukefalos.
Djurjouren skrev:Självklart kan man ju inte veta om du, jag eller Jesus har rätt om en bild, det som är rätt idag kanske blir fel i morgon när vi lärt oss nått nytt. Men vi borde kunna vara överens om att oavsett vem som har rätt eller fel så måste ABC och D sitta innan man kan lära sig EFG och H.... För att inte tala om ÅÄÖ...
Ja, givetvis.
Men vad ABC och EFG och för att inte tala om ÅÄÖ ÄR för olika specifika ekipage kan ju nötas om i en evighet.
Djurjouren skrev:Men det där om att undra om man är tillåten att kommentera? Alla är väl tillåtna att komentera??!?!?
Ja, det borde ju vara så, men jag tycker att det kan ställas ett frågestecken där på buke om man tittar till reaktionerna på en del inlägg i en del trådar..
Djurjouren skrev:Om jag har nått personligt emot Susan? Jag känner henne inet, hur ska jag kunan ha något emot henne då?
Det var bara en stilla undran, jag har inte hängt så mkt på Barock tidigare men det syns rätt snart vilka som har lite av ett ont öga till varandra.
Tack för klokhetskommentarerna.
Trevligt att höra!
Fundera gärna, allt är värt att fundera över.