C
chrysler
Sv: Amma eller dö!!!
Jag kanske har mina skäl men vill inte sprida ut det över hela bukefalos?
Jag kanske har mina skäl men vill inte sprida ut det över hela bukefalos?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
slice skrev:Vare sig hon har bakomliggande anledningar eller inte spelar ingen roll för det rör inte dig!
chrysler skrev:Om jag får barn tänker jag vänja ungen vid flaska direkt.Jag har inte möjlighet att släpa runt en baby i stallet vid tutten hela dagen bland hästar i kalla stall å få mjölkstockning å allt vad det innebär(hemska jag )
Jag har ingen lust med det heller, en av anledningarna är att pappan inte ska kunna skylla på att barnet är helt beroende av mig(som de flesta gör) + att jag tycker att en pappa är en pappa.
Han är lika lämplig att mata å sköta sitt barn som jag är.
Dessutom så måste jag kunna vara självständig oxå.
Inte på Buke inte.chrysler skrev:Trodde i ärlighetens namn att folk var lite nytänkande på 2000 talet men icke! :smirk:
slice skrev:Inte på Buke inte.
Vad säger man, trådrubriken stämmer in ganska bra på den allmäna attityden i den här tråden.
chrysler skrev:Det är så fel att föräldrar försöker bevisa att det går att ha med barnet överallt, har barnet bett om det?
Nej, jag kan inte tänka mig att rida med en liten baby i bärsele å jag vill inte dra med den stackars individen till ett kallt stall.
Barnen behöver få utvecklas i sin egen takt.