Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är ju jättebra att du/ni tar upp det med de berördaVi har en väldigt bra landningsplats, nära men inte i anslutning till stall, ridhus och transportparkeringen som används vid tävling.
Dom brukar landa där, men troligtvis var det en "orutinerad" pilot utan vana vid just hästtävlingar som kom.
Men nu får vi i alla fall tummen ur och skriva nya rutiner vid olycksfall på tävling. Vi har väl varit så vana att de vet var de ska landa.
Är ju jättebra att du/ni tar upp det med de berörda
Ser alltför ofta att folk ventilerar sitt missnöje i sociala medier, men struntar i att kontakta den det berör. Det leder ju knappast till förbättring!
Sen kan jag bli lite ledsen i ögat på reaktionen från vissa av de tävlande och deras föräldrar
Nej vi har inte valt att det ska bli ett långt uppehåll pga att det ligger en skadad 10 åring på banan.
Man flyttar inte en person med smärta i nack/ryggskada bara för att du och ditt barn inte orkar vänta.
Du behöver inte bli sur och grinig. Nästa gång kanske det är ditt barn som ligger där?
Ja det kanske i slutändan var vårt fel helikoptern landade dumt, men det var inte så att vi ville era hästar skulle bli skrämda med flit.
Fy vilka trista människor det finns. Snacka om att inte kunna se utanför sin egen egoistiska bubbla.
Bra att du pratade med ansvariga och att ni kan hitta nya bättre rutiner.
Vi har flera kartor på anläggningen där jag har min häst med GPS koordinater för 3 alternativa helikopterlandningsplatser. Väldigt handy om man behöver