Alternativ till skötbord

Koltinna

Trådstartare
min lilla tjej växer så det knackar och skötbordet börjar att bli för litet så hon sparkar sig upp i kanten med huvudet.
Vi bor även litet/trångt så nu behöver jag ett smidigt alternativ till skötbord.
Please help :crazy:

Sv: Alternativ till skötbord

Jag har gjort ett skötbord av en hylla i garderoben :)

Oftast så byter jag dock på soffan/sängen eller golvet..

en inplastad "skötmadrass" eller en handduk på golvet. Tar ingen plats :) Ingen risk att de ramlar av, bara att de springer iväg :o

Vi har skötbord, dock börjar benen dingla utanför nu :D Lilleman är en lång kille! Men hur som haver, så brukar jag ofta byta på golvet/i soffan bara för att det är smidigt! Tar bara en handduk/plastad frotte under och hämtar en blöja och det som behövs!

En idé är kanske att göra i ordning en filt med handduk på - som du bara kan rulla ihop och stoppa undan när du inte använder - och sen rulla ut den där det passar...och sen göra i ordning en korg eller påse med det du använder vid blöjbyte, tex. tvättlappar, rena blöjor, salva ja det du behöver helt enkelt! :)

en inplastad "skötmadrass" eller en handduk på golvet. Tar ingen plats :) Ingen risk att de ramlar av, bara att de springer iväg :o

Det kör vi också med :laugh:
Ialla fall så länge de ligger "snällt"
Sonen hamnade sedan i badkaret, ståendes då,
dit har vi inte kommit med lillskrot ännu.

isak har jag ofta i knäet när jag byter.
Funkar bra, eller så får han stå på golvet.
Har han bajsat är dock skötbordet (eller duschen) enklast

Köksbordet, soffan, sängen, golvet.... Vi har haft en skötbädd från IKEA som följt med överallt både inomhus och i trädgården. :D

/Timsetim

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 639
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 144
Senast: lizzie
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 517
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hej,mina vänner på Bukefalos. Jag kallar er mina vänner,för detta forum är verkligen fantastiskt. Man får ett så oerhört fint stöd och...
Svar
19
· Visningar
4 756
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka