Jag stör mig inte det minstaKanske du skulle lägga den tid du lägger på att störa dig på @Wille på något annat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig inte det minstaKanske du skulle lägga den tid du lägger på att störa dig på @Wille på något annat?
Var får du det ifrån???Ditt inlägg osar av förakt för funktionshinder.
Så svårt det är. Och med en depression är allt så mycket svårare. Jag tycker det är misär i mitt hem.
Och ska man tro en del på Buke är det bara för mig att ta mig i kragen. Lätt som en plätt liksom.
Därför att du inte har den minsta förståelse för mina problem. Du tror att det bara är att städa. Det är det inte.Var får du det ifrån???
Därför att du inte har den minsta förståelse för mina problem. Du tror att det bara är att städa. Det är det inte.
Så man ska stå ut med sopor lite här och där samt disk som inte blir diskad? Jag tycker det är äckligt.Fast det går ju inte heller att bejaka sina extremt höga ambitioner med ordning och kontroll när man inte alls klarar av det. Nyckeln ligger nånstans i att hitta ett liv man klarar av. Oavsett om man behöver hjälp med vissa saker eller inte.
Ambitionerna måste möta förmågan.
Så man ska stå ut med sopor lite här och där samt disk som inte blir diskad? Jag tycker det är äckligt.
Nej men du skall stå ut med att någon annan röjer upp i din röra på sitt eget sätt och inte på ditt sätt.Så man ska stå ut med sopor lite här och där samt disk som inte blir diskad? Jag tycker det är äckligt.
Så man ska stå ut med sopor lite här och där samt disk som inte blir diskad? Jag tycker det är äckligt.
Fast installation av diskmaskinen borde du VERKLIGEN prioritera. Den hade löst ett av dina stora problem! Du slipper diska, OCH du slipper se den smutsiga disken.Så man ska stå ut med sopor lite här och där samt disk som inte blir diskad? Jag tycker det är äckligt.
Du borde verkligen prioritera installationen av diskmaskinen.Så man ska stå ut med sopor lite här och där samt disk som inte blir diskad? Jag tycker det är äckligt.
Men då måste ju DU göra något åt det eftersom det är DU som tycker det är äckligt.
Det kommer ingen trollkarl och svingar med ett trollspö.
Jag behöver boendestöd! Det är det enda som funkat hittills.Nej men du skall stå ut med att någon annan röjer upp i din röra på sitt eget sätt och inte på ditt sätt.
Ditt sätt fungerar ju uppenbarligen inte.
Ja men då får du ju göra något för att få boendestöd igen och inte ge upp så fort kommunen kommer med sina påståenden. Ja det kostar energi men det du ägnar dig åt nu kostar mer sådan eftersom du bara går i cirklar.Jag behöver boendestöd! Det är det enda som funkat hittills.
Du kastar inte sten i glashus nu tycker du? Så som du har betett dig mot mig pga diagnos tidigare så är jag förundrad att du vill ha det själv, men det är väl bara för att få hemhjälp. Tidigare har du ju sagt att man inte kan leva med diagnos, att man är mindre värd, dum i huvudet och lika gärna kan dö.Ditt inlägg osar av förakt för funktionshinder.
Jag behöver boendestöd! Det är det enda som funkat hittills.
Nej, man ska inte behöva stå ut med att bo i sån misär, men vem tänker du ska diska, byta sängkläder, slänga sopor, röja i oredan etc så att det blir drägligt?Så man ska stå ut med sopor lite här och där samt disk som inte blir diskad? Jag tycker det är äckligt.
Fast det är bara där du har krav på dej, det är även var sak på sin plats, trädgård som du vill visa upp mmSå man ska stå ut med sopor lite här och där samt disk som inte blir diskad? Jag tycker det är äckligt.
Jag behöver boendestöd! Det är det enda som funkat hittills.
Är du sjuk och fått en bedömning av vården och biståndshandläggare på kommunen att du behöver hjälp för att klara vardagen?Men jösses. Hur mycket annat har du testat?
Ställ dig in på att diska kl 17 varje dag. Och kämpa och gör det!
Inte fasen städar och diskar jag glatt varenda dag. Jag bestämmer mig för att göra det!
Jag måste dessvärre fixa det själv för det är ingen annan som gör det åt mig.
Du har fattat fel.Du kastar inte sten i glashus nu tycker du? Så som du har betett dig mot mig pga diagnos tidigare så är jag förundrad att du vill ha det själv, men det är väl bara för att få hemhjälp. Tidigare har du ju sagt att man inte kan leva med diagnos, att man är mindre värd, dum i huvudet och lika gärna kan dö.
Jag hoppas att du inte diagnostiseras med en npf för utan sjukdomsinsikt så är du en sån som kommer ge gruppen dåligt rykte. Oavsett diagnos så måste man uppföra sig mot sina medmänniskor. En diagnos är en förklaring, inte en ursäkt att vara en skitstövel.