Alternativ anspänning (film, 3.2 Mb)

P

Pinge

Ett alternativ kanske??
bakfram%20001_0001.jpg

http://www.pinge.eu/videoklipp/bakfram2.wmv

Jag ska utveckla det en aning tror jag..

http://www.pinge.eu

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Alternativ anspänning (film, 3.2 Mb)

Wow riktigt kul att se! Helt fantastisk häst:)
Min skulle nog inte ta det lika lättsamt om jag spände för på detta sätt!
/M

Haha, det där var ju döhäftigt!! Att ens komma på tanken!!:bow:

Du är för härlig, Pinge! Gusten är lika härlig han!!!:bump:

Härligt att se er "in action"

Det där kanske skulle passa min Foxy som är rädd för skaklarna när det tar emot i sidan på henne :rofl:

Nya sättet att köra bakskygga hästar kanske :idea: :crazy:

/M

Ja, nog för jag sett stockkonster tidigare men du är en klass högre!!:bow:

:rofl: du är min nya idol, och hästen så klart!!! :bow: Första filmen var bra men den andra med stocken är bara...... :bow::love:

*KL*
Underbar häst du har Pinge. Nästan så man själv blir sugen på att skaffa fjording...
Så där lugnt hade Nelly aldrig klarat av att lösa sina uppgifter.
Fast hon är ju iofs. bara två..

:rofl::rofl::rofl:
Visade ungarna... "Nä, nu är väl Pinge trött.... nä, vad gööör han! :eek: "

Tack ska ni ha allihop!! Blir jätteglad åt att kunna lätta upp stämningen lite. Men nu till mitt problem.. Jag har slut på idéer!! Inte riktigt sant kanske men lite idétorka är det allt. Det är här som ni kommer in i bilden.
Kom med tokiga, eller seriösa, förslag på vad man kan hitta på att göra. Allt är välkommet!

*KL*
Underbar häst du har Pinge. Nästan så man själv blir sugen på att skaffa fjording...
Så där lugnt hade Nelly aldrig klarat av att lösa sina uppgifter.
Fast hon är ju iofs. bara två..

Tackar! Jag kan lova att Gusten inte heller gjorde sånt här när han var två år heller..

Imponerad. Både av häst och fantasi.

Så nu fick jag siktet inställt.
Har precis fått unghästen i vagn igen efter att han varit ute och motionerat sig själv, med vagn utan matte.

Tackar! Jag kan lova att Gusten inte heller gjorde sånt här när han var två år heller..

Hoppas verkligen Nelly blir lika stabil som Gusten när hon kommer upp i värdig ålder.

Tack ska ni ha allihop!! Blir jätteglad åt att kunna lätta upp stämningen lite. Men nu till mitt problem.. Jag har slut på idéer!! Inte riktigt sant kanske men lite idétorka är det allt. Det är här som ni kommer in i bilden.
Kom med tokiga, eller seriösa, förslag på vad man kan hitta på att göra. Allt är välkommet!

Idétorka du?? Det var illa... kan komma med några idéer jag vet några hästgubbar gjort...:) en körde in ett föl o körde det på en uppvisning på öppet hus på lokala lantbruksskolan, en annan körde hästen (hingst i det omtalade fallet) på bara röst helt utan att ens hålla i tömmarna på Elmia häst...;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·
Kultur Hade helt missat att det kommer ytterligare en film om Downton Abbey som ska ha premiär i början av nästa år. Själv är jag ett stort fan...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Hej! Någon kanske minns att jag skapade en tråd om vardagsstress i våras. Det har hänt mycket efter det och jag mår sämre och sämre...
Svar
15
· Visningar
1 167
Hundträning Jag har mina teorier om detta och tränar mina hundar på det sätt som jag tror ska kunna leda till min målbild. Men sen jag blev...
2
Svar
31
· Visningar
5 360
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar