Älskade Starport

Sv: Älskade Starport

Meddelandet du skrev på whiteboarden till selkammaren kommer att få stå kvar LÄNGE ......kunde inte sudda ut det imorse.
Varje gång man ser din kära ponny i stallet så tänker man på dig, och jag ska då komma ihåg hur pigg och glad och full av liv du var.

Blir väldigt jobbigt i stallet framöver, man blir ju påmind hela tiden. Din jacka, dina ridstövlar, Lillens borstar fulla i vitt luddigt hår .....

KRAM .........

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, bara att jag är tvungen att skriva något. :cry:

Det är fruktansvärt när ett liv släcks så plötsligt.

Mina tankar går till vänner och släkt.

Fy så hemskt... Kände henne inte heller men visste vem hon var. Sänder mina tankar till hennes familj och en stor kram till er andra i stallet! Livet är så ömtåligt och man tar sina nära och kära för givet...

Ja, vad f-n ska man säga, finns inga ord som kan ställa allt till rätta igen....
Det som har hänt har ju hänt, går aldrig att få ogjort, så vad gör man ?
Tänker framför allt på alla första gången du aldrig fick uppleva, körkortet, körlicensen, flytta hemifrån, den stora kärleken, ja allt det där som är en del av livet, som man lätt tar för givet....
Även om jag inte kände dig särskilt väl så känns det ändå hemskt, du hade allt framför dig, så här ska inte livet få sluta, speciellt inte om man bara är 18 år. Att gamla människor dör, det får man trots allt acceptera, men inte nu, inte så här...
Tänker på dina anhöriga och dina vänner, hoppas att de kan finna tröst i att så många människor bryr sig om dig, och jag hoppas verkligen att du har det bra, var du än är....

usch jag vet inte vad jag ska skriva, jag är bra chockad... :(
kände inte henne, men visst vi pm.a en del,
trevlig och rolig prick va hon, verkligen! ah shit.. :(

finner inga ord som kan... göra någon nytta...
men Stora kramar till alla anhöriga! :love::cry:

sänder en tanke till alla de som kände henne närmast, tänk på alla goda studer...

Usch... Fy tusan vad tragiskt! Sitter å hulkar i tårar.... Mina tankar går till hennes nära & kära!
Så himla meningslöst.......

Har precis kommit från stallet där vi nattat hennes "Lillen" vi vet Malin att du varit hos oss i stallet i dag..... JA!!! På många sätt har vi känt din närvaro!!! Två fjärilar har flygit runt oss vid fika bordet mm mm.
Guuud va tomt det är men VI har ju kvar din kära vän Lillen Du ska bara veta Malin att vi kommer ta hand om honom åt dig så du behöver EJ vara orolig vi ska försöka få honom dit du själv ville få honom, ev till start mm.

Vi har idag tänt ett ljus i stallet på ett bord klätt med en duk med änglar o hjärtan plus en massa vaser med blommor.

Än en gång GUUUUUD VA VI SAKNAR DIG Gumman..... *snyft* gumman.

Vilken fin tråd hon har fått!! Hon tyckte det var så kul att vara inne på Bukefalos och prata, speciellt karlstad tråden.
Hoppas att hon kan se det här och vad många hälsningar hon får.
Hon var en superfin människa och jag hoppas att det blir en stor tråd för det är hon värd.
Jag hoppas att hon på något sätt får vara med på sin skolbal som hon såg fram emot .........

Imorgon ska vi åka till olycksplatsen och ta "farväl" av kära Malin.

Gud det var så mycket som man ville säga till henne, mycket vi skulle göra. Men vi lyckades i allafall att köra in hennes ponny, och jag ska se till att hovslagaren kommer och verkar ponnyn som hon ville, men som tyvärr drog ut på tiden och inte har blivit av.

Vilken fin tråd hon har fått!! Hon tyckte det var så kul att vara inne på Bukefalos och prata, speciellt karlstad tråden.
Hoppas att hon kan se det här och vad många hälsningar hon får.
Hon var en superfin människa och jag hoppas att det blir en stor tråd för det är hon värd.
Jag hoppas att hon på något sätt får vara med på sin skolbal som hon såg fram emot .........

Imorgon ska vi åka till olycksplatsen och ta "farväl" av kära Malin.

Gud det var så mycket som man ville säga till henne, mycket vi skulle göra. Men vi lyckades i allafall att köra in hennes ponny, och jag ska se till att hovslagaren kommer och verkar ponnyn som hon ville, men som tyvärr drog ut på tiden och inte har blivit av.

Heffa fick du kortet på blommorna o ljuset vi tände vid stallet???

Heffa fick du kortet på blommorna o ljuset vi tände vid stallet???
Ja jag skickade det till Malins mamma och hon tackade för det, tyckte det var jättefint. Hon ringde upp mig sen, och vi pratade och gråt tillsammans.
Varför just hon?

Ja jag skickade det till Malins mamma och hon tackade för det, tyckte det var jättefint. Hon ringde upp mig sen, och vi pratade och gråt tillsammans.
Varför just hon?

Hon måste ha varit klara med oss på jorden...av nån outgrundlig anledning..Hon har bara bytt till sin balklänning istället...själen hennes kommer att leva kvar, men fodralet är annorlunda

Tänker på alla anhöriga i denna svåra tid!

Helt ofattbart,men nu är hon i travhimlen och kanske kör någon fin travare!:love:

Ja...Vi har också anledning att tro att hon gått till ljuset redan...:bow:
..och då kör hon säkerligen häst :love:

Sänder en tanke till familj, vänner och bekanta i den stora sorgen
:cry:

Jag kände inte Malin men ändå så fruktansvärt tragiskt.
Ibland är livet så orättvist, när en så ung människa med hela livet framför sig rycks bort. Känns så meningslöst.

Sänder varma tankar till vänner och anhöriga.
Vila i frid Malin.

Liknande trådar

Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 952
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Varning långt och negativt inlägg. Jag blir så ledsen. :( Jag slutade förra året mitt hästjobb pga en incident och blev då timvikarie...
2
Svar
23
· Visningar
2 158
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Alltså. Seriöst. Jag har inte gjort annat än velat sluta med dansen, helt. Senaste...månaden? Eller ok, innerst inne vet jag att det...
Svar
0
· Visningar
933
Senast: GotAsecret
·
Skola & Jobb Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, så jag tänkte mig höra mig lite för hos er på Bukefalos. :) Jag är 22 år och bor hemma medan jag...
Svar
0
· Visningar
810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka