Älskade Starport

Sv: Älskade Starport

Ibland är livet bara för orättvist. :cry:
Sänder varma tankar till nära och sörjande.

KL

Vem ska jag nu dividera Lobys syskon med ?? Men som Martha skrivit, hon var " färdig" här på jorden.. men det känns fel att säga så. Förlorade min bästa vän 27 April 1999, då var jag 15 & hon skulle fylla 14.. Påkörd av en lastbil.. Jag har en sorg-period den här tiden varje år..

Det är tomt i PM-lådan.. :(

Mmmm

Ikväll ska vi som är i stallet , hennes syster o hennes mor åka o tända ljus vid olyckplatsen....jag kommer säkert att bryta ihop, eller VI kommer att göra det men på nåt sätt känns det bra ändå.

lobys...om du hör nån röst som diskuterar stammar....då är det hon....:D

Mmmm

Ikväll ska vi som är i stallet , hennes syster o hennes mor åka o tända ljus vid olyckplatsen....jag kommer säkert att bryta ihop, eller VI kommer att göra det men på nåt sätt känns det bra ändå.

lobys...om du hör nån röst som diskuterar stammar....då är det hon....:D

*ler* jaaa, jag får ta å lyssna riktigt noga.. om jag hör något med Indus & "Demonen", då VET jag att det är Malin :)

jag kände henne inte men känns så hemskt åkte förbi platsen igår flera ggr då hästen står på andra sidan o det ryste i mig varje gång..... o sen till allt att jag var ute o körde bil samtidigt det hände o mötte polisen :cry:

...får man fråga vad som hände? Bilolycka, hur?

Otroligt tragiskt när en så ung människa går bort.

Har bara träffat henne en gång, men ändå känns det som ett slag i magen att läsa den här tråden.

Fan alltså, världen är bra orättvis.

R.I.P Starport!

:cry:

herregud................ jag vet inte vad jag ska skriva?
mina ögon är inte torra nu :cry:
det kommer bli lite tomt här nu, ingen sprallig Starport...

alla tankar till er som kände henne, vänner och familj och andra anhöriga! :cry::cry:

usch jag blir helt mållös.. vila i frid flicka lilla.
Hoppas hon har det bättre där hon är nu, himlen är nog underbar.

Det känns alltid så orättvist och overkligt när sånt här händer.

Himlen behövde en ängel till..

Mina tankar går till Starports anhöriga och vänner.
Det är en outgrundlig sorg att mista någon så ung.

Mitt hjärta brister när jag får reda på sådant här.

Kände inte Starport mer än till hennes inlägg här på Buke. Så sorgligt.
Livet är så skört..

Mina tankar går till Starports nära och kära. Till dig Martha. De här orden är så fina:​
"
Jag har upplevt dig. Därför kan jag aldrig förlora dig"​

fredsduva.gif

Senast ändrad:

Mitt hjärta brister när jag får reda på sådant här.

Kände inte Starport mer än till hennes inlägg här på Buke. Så sorgligt.
Livet är så skört..

Mina tankar går till Starports nära och kära. Till dig Martha. De här orden är så fina:​
"
Jag har upplevt dig. Därför kan jag aldrig förlora dig"​

fredsduva.gif

Vad vackert:bow:

Nu har vi varit och sagt farväl till dig så länge. Det var så himla fint och fridfullt, massa blommor, massa ljus, alla brev och minnen till dig.
Vi lämnade blommor, ljus och lite minnen till dig.
Det kändes bra att sitta där och på något sätt få ett avslut på det här, men jag kommer att sakna dig så mycket. Men du kommer att finnas kvar hos oss genom din ponny som ska få stanna hos oss som ett minne av dig.
Kändes skönt att träffa din mamma och syster och krama om dom och prata lite.

Men jag vet att du finns i stallet och passar din lilla ponny och håller ögonen på oss. Vi har kännt att du finns där.

Sov gott, lilla ängel.

Usch....det är så tragiskt att en människa med hela livet framför sig går bort så plötsligt. :cry:
Det är skrämmande att allt kan vara över på en sekund.

Vila i frid Malin. Många kramar även till vänner och anhöriga i denna svåra stund.

Jag var oxå med till våran "egna" minnesstund med dina släktingar för dig lilla Malin, jag vill bara säga att det var JÄTTEFINT runt trädet JÄTTEFINA blommor o kort med många fin dikter och ljus mm.
Jag lovar dig Malin att vi kommer åka dit fler gånger o vem vet kanske känna din närvaro!?

Älskade lilla Malin..... sov så gott :love:

Liknande trådar

Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 952
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Varning långt och negativt inlägg. Jag blir så ledsen. :( Jag slutade förra året mitt hästjobb pga en incident och blev då timvikarie...
2
Svar
23
· Visningar
2 158
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Alltså. Seriöst. Jag har inte gjort annat än velat sluta med dansen, helt. Senaste...månaden? Eller ok, innerst inne vet jag att det...
Svar
0
· Visningar
933
Senast: GotAsecret
·
Skola & Jobb Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, så jag tänkte mig höra mig lite för hos er på Bukefalos. :) Jag är 22 år och bor hemma medan jag...
Svar
0
· Visningar
810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka