Vad har du för bank?
Detta har jag på Swedbank. Har Nordea med men vet inte om dom gör så.
Har sparandena på en annan bank så syns dom inte och jag lockas inte att ta av dom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du för bank?
Jag tror den kopplas till alla bankkonton, men jag vet inte exakt.Kan man koppla den bara till ett specifikt konto alltså? Jag har bara hört folk som har kopplat den till kort för att logga sina utgifter, men om man kan koppla den till bara ett konto utan att koppla fler transaktioner så är det helt klart intressant...!
Jag tror den kopplas till alla bankkonton, men jag vet inte exakt.
Detta har jag på Swedbank. Har Nordea med men vet inte om dom gör så.
Har sparandena på en annan bank så syns dom inte och jag lockas inte att ta av dom
Den fångar nog alla bankkonton. Jag har appen och den har alla mina konton från olika banker.
Jag tror den kopplas till alla bankkonton, men jag vet inte exakt.
@Thaliaste det finns en app som heter dreams, kollat in den? Har inte provat själv, men vet flera som har det.
@Thaliaste det finns en app som heter dreams, kollat in den? Har inte provat själv, men vet flera som har det.
Flyttar under våren, så nu börjar stressen över alla prylar komma Blir särbo så jag har inte bråttom att rensa, men vill ju inte lämna sambon med massa orensat
Har som mål att bara flytta med saker jag verkligen tycker om/behöver/som gör mig glad/påminner om värdefulla minnen.
Igår rensade jag gamla pärmar, kurser och utbildningar jag gått... Men klarade inte att rensa ut allt ändå även om jag aldrig tittar i de där pärmarna så fixade jag inte att rensa bort allt... blir så trött på mig
Sålt ett mönster, och ska skicka iväg lite band till @sthu,tack för att du hjälper mig rensa
Har kastat lite gammal resår, rensat ut lite band att skänka bort och några band jag ska försöka sälja.
Äsch, du får se det så att jag har för bra grejorna som jag samlat på mig och som behöver nya ägareHaha, ja jag tar över mycket grejer från dej känns det som Jag vet vem jag ska skylla på när mina lådor är fulla