Tack detsamma!Gott Nytt rensa bort onödiga grejor-år!!!
I år ska det verkligen vara mitt nyårslöfte
(och jag ska fråga mig själv MINST 3 ggr om jag VERKLIGEN behöver saken jag står i kast att inhandla... )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack detsamma!Gott Nytt rensa bort onödiga grejor-år!!!
Ni som kan följa hur långt ni har kvar till ert uppsatta målsumma, kan ni göra det via er bank? Eller har ni någon separat app? Som motivation vill jag sätta över mina intjänade pengar på ett särskilt konto som jag inte rör förrän jag nått målet, och helst skulle jag vilja kunna följa där hur långt jag har kommit...hur gör ni?
Ni som kan följa hur långt ni har kvar till ert uppsatta målsumma, kan ni göra det via er bank? Eller har ni någon separat app? Som motivation vill jag sätta över mina intjänade pengar på ett särskilt konto som jag inte rör förrän jag nått målet, och helst skulle jag vilja kunna följa där hur långt jag har kommit...hur gör ni?
Jag kan se i min bank. Man sätter ett sparmål så kommer det upp hur många procent man uppnått med en liten stapel.
Har länsförsäkringar.
Dels på banken och dels via ett dokument där jag stryker över när jag fört över veckans summa. Till det kontot sparar jag veckovis och behöver ha koll på systemet då det inte är samma summa varje vecka.
Jag har en app som heter think som man kan koppla med banken och se hur sparandet går, sätta upp mål osvDet är så jag också skulle vilja ha! Hittar det dock inte hos min bank Har Handelsbanken.
Ser du i internetbanken hur långt du har kvar till sparmålet eller måste du logga det själv?
Jag kan välja. Antingen lägga det så jag ser procentuellt hur mycket mer jag har att spara eller bara spara. Jag gör det sistnämnda för jag vet vilken summa jag ska upp i
Jag har en app som heter think som man kan koppla med banken och se hur sparandet går, sätta upp mål osv