Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igen? Betyder det att du varit på en nivå där det varit lagom? ImponeradBörjar få för mycket grejer igen, blir nog en del nya påsar som ska fyllas och skickas iväg snart.
Det kändes rätt lagom i somras sen vet jag inte vad som hände...Igen? Betyder det att du varit på en nivå där det varit lagom? Imponerad
Jag har rensat lite papper i bokhyllan... Jag är absolut bäst på att skapa högar med papper Ska flytta i slutet av februari och då ska inga onödiga papper med Behöver skapa ett system som funkar för att inte bygga nya högar... Hur gör man??
Men då vet du att det går Och att du kan göra det igen!Det kändes rätt lagom i somras sen vet jag inte vad som hände...
Jag har ett facksystem med märkta hyllor så det i alla fall hamnat på rätt ställe innan vidare sorteringIgen? Betyder det att du varit på en nivå där det varit lagom? Imponerad
Jag har rensat lite papper i bokhyllan... Jag är absolut bäst på att skapa högar med papper Ska flytta i slutet av februari och då ska inga onödiga papper med Behöver skapa ett system som funkar för att inte bygga nya högar... Hur gör man??
Tror det blir som när man jojo-bantar, man går ned, tänker att man varit duktig och kan unna sig lite, sen helt plötsligt är man tillbaka där man började.Men då vet du att det går Och att du kan göra det igen!
Tror det blir som när man jojo-bantar, man går ned, tänker att man varit duktig och kan unna sig lite, sen helt plötsligt är man tillbaka där man började.Men då vet du att det går Och att du kan göra det igen!
Har du lust att berätta mer? Märkta som i den ordning de sedan ska sorteras in? Hmm.. Jag tycker ju att jag borde kunna sortera in direkt. Men uppenbarligen inte...Jag har ett facksystem med märkta hyllor så det i alla fall hamnat på rätt ställe innan vidare sortering
Just nu är det företagspapper, men jag ska göra det till privat ; typ räkningar som hör till huset, spara-papper(typ Skatteverket, försäkringsbrev) och övrigt spara eller vad man känner att man har för kategori. En "övrigt jag vet inte vad fan jag ska göra av dom" också. det är mest den kategorin som man kan sortera och slänga efter någon månad, då slipper man ta beslut direkt.Har du lust att berätta mer? Märkta som i den ordning de sedan ska sorteras in? Hmm.. Jag tycker ju att jag borde kunna sortera in direkt. Men uppenbarligen inte...
Sen i måndags har jag sålt för 105 kr. En målarbok borta åtminstone, sen nått mer. Går sakta, men bättre än inget. 2 dagar kvar nu.
Lät helt klart dyrt. Jag betalar 125-150 kr veckan för bord eller hylla. Har stått på två olika, den första kostade 150 kr v men jag sålde bra, mellan 300-400 kr v, på andra stället dör det kostade 125 kr veckan om man tog 4 veckor på en gång har jag sålt för ca 120-300 kr veckan.Här i Luleå har det nu öppnats något som heter Loppismagasinet där man hyr en hylla (eller flera) som man fyller med prylar, utan att själv behöva stå och sälja. Det kostar 349 kr/vecka. Jag har hoppats att något sådant skulle öppna här, men tycker priset låter lite högt... Det vill ju till att man får sälja så att man i alla fall går jämnt upp! Hur stora hyllorna är framgår inte heller av deras hemsida så jag får väl börja med att åka dit och titta kanske, så det är lättare att avgöra om jag tror det är möjligt att testa detta utan att gå back! Gott Nytt rensa bort onödiga grejor-år!!!