Ja det är ju sånt plus saker jag fått av mamma.Ja om det är saker man ändå inte använder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är ju sånt plus saker jag fått av mamma.Ja om det är saker man ändå inte använder.
Ok, nu är det gjort. Har sålt släden. Och pengarna jag får ska jag sätta in på det kontot han hade som "istället för blommor" på begravningen.Behöver hjälp...
Vi röjer i ladan. Där står en släde för häst. Den är gammal och behöver fixas till om den ska användas. Jag har ingen häst i storlek som kan dra den, och tänker inte skaffa nån heller. Alltså behöver jag inte släden.
MEN... jag fick den av en kär vän som gick bort för två år sen, och mitt hjärta går sönder när jag tänker på att jag ska göra mig av med släden som jag fick... Tanken har också funnits att göra iordning den och ha blommor i, men det kommer inte heller att hända.
Gah, hur ska man tänka och göra...?
Ok, nu är det gjort. Har sålt släden. Och pengarna jag får ska jag sätta in på det kontot han hade som "istället för blommor" på begravningen.
Tror han hade gillat det.
Svarar mig själv här.Nu har jag kommit fram till min ganska stora CD-samling. Har ni några erfarenheter av att sälja sånt? Hemliga tips för att få ut så mycket som möjligt på t.ex. Tradera eller via andra kanaler?
Försöker rensa lite i "tyg hörnan" ... Jag har en låda på 45 liter med BARA skinnspill... Jag tog examen från skinnsömmerska utbildningen 2010... Vad tusan gör jag med det? "bra att ha" har jag tänkt, men på 8 år har jag knappt rört det...
Nu har jag iaf rensat ur den lådan, ca 30 liter (3.5 kg!) har jag plockat ur och ska försöka sälja i en lajvgrupp på fbHehe känner igen det där. Det kan ju vara bra att ha. Nån gång, till nånting. Kanske.
Eller inte