Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sålt lite blandade hästgrejer och ska ta tag i lite inredningsprylar när jag orkar.
Visst räknas inte inomhusväxter till prylar? Dom ökar lavinartat
Haha! Helt underbartInomhusväxter räknas som nyttodjur och är bra att ha i överflöd. Vem vill inte ha en egen djungel liksom?
När jag hade som mest krukväxter har jag 76 stycken. I en etta på 32 kvadrat
Inomhusväxter räknas som nyttodjur och är bra att ha i överflöd. Vem vill inte ha en egen djungel liksom?
När jag hade som mest krukväxter har jag 76 stycken. I en etta på 32 kvadrat
Jag har övergått till plastblommor.
i vårt förra hus på 250 kvm hade jag i mitt tycke mycket krukväxter,, typ 30
Jag blir lite sorgsen, växter som är så bra för inomhusluft och ro i själenJag har övergått till plastblommor.
Ett under att blommor lyckats leva hos mig överhuvudtaget, antingen öken torka eller träsk beroende på period.
Om man kommer ihåg å vattna dom såJag blir lite sorgsen, växter som är så bra för inomhusluft och ro i själen
Om du skrivit mått på bokhyllan borde det väl inte vara några problem?Jag är för snäll! Sålt en bokhylla och dessutom erbjudit mig att köra in den till stan (ska ändå in och handla), och nu har jag gått med på att köra ända fram till dörren. Om hen prutar nu blir jag ju kokos! Det handlar om 75 spänn så hen borde inte pruta.
Jag hoppar hen inser att det är en liten hylla, inte fullstor. Lagt länk till IKEA i annonsen och bilden är tagen lite snett uppifrån så det borde hen väl fattat.
Sålt grejer för 450 kr den här månaden så det är ju bra.
Om du skrivit mått på bokhyllan borde det väl inte vara några problem?