Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
6. En badrock med hårfärg på (!!), en trasig prydnadskudde, 4 riktigt gamla trosor.5. Två zonterapistrumpor, en dosett, en miljon kritor, en miljon tuschpennor.
5 en pocketbokJag orkar ingen stege, men tänkte rensa en grej per dag under november:
1 en muffinsplåt
2 en trasig boll
3 en ställning till saftsil
4 en kofta
Novemberstegen
1 - en trasig kulspetspenna
2 - en trasig tuschpenna, lämnade tillbaka en defekt vattenflaska till butiken.
3 - en sunkig nagelborste, en hög bandage (del av sonens halloween-kostym), en bok
4 - en trasig prinsessklänning, en bunt skurrila pysselhandledningar, en bok, en sunkig vattenspruta
5 - ett strykjärn, rensat ur plånboken, 3 barnklädesplagg i röda korset-påsen.
6 - en bobbycar, ett par trasiga strumpor, en pappkartong, en broschyr, en trasig penna och en katalog
7 - En del av ett par trasiga tofflor, en kudde, en eye primer som jag in använt på flera år, en äckligt läppglans, 3 äldre små plastleksaker efter att ha läst den här traden.
Ja , jag tycker att det räknas. Ofta räknas det ju om man städar bland filerna på datorn och det måste absolut vara jämförbart.Räknas ens aktiedepå? För idag tog jag ett krafttag och rensade upp rejält där. Ut med skiten som bara står still och inte växer och in med mer lovande.
Förfaller redan...men hör kommer två dagar då..6. En badrock med hårfärg på (!!), en trasig prydnadskudde, 4 riktigt gamla trosor.