Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är alltid lika skönt när det är fint i underklädeslådan!Vad duktiga ni är! Här har annat prioriterats men jag ska skärpa mig och ta ett röj bland underkläderna idag tänkte jag.
8 en bärsjal5 en pocketbok
6 en mobiltelefon
7 en pin
Novemberstegen
1 - en trasig kulspetspenna
2 - en trasig tuschpenna, lämnade tillbaka en defekt vattenflaska till butiken.
3 - en sunkig nagelborste, en hög bandage (del av sonens halloween-kostym), en bok
4 - en trasig prinsessklänning, en bunt skurrila pysselhandledningar, en bok, en sunkig vattenspruta
5 - ett strykjärn, rensat ur plånboken, 3 barnklädesplagg i röda korset-påsen.
6 - en bobbycar, ett par trasiga strumpor, en pappkartong, en broschyr, en trasig penna och en katalog
7 - En del av ett par trasiga tofflor, en kudde, en eye primer som jag in använt på flera år, en äckligt läppglans, 3 äldre små plastleksaker efter att ha läst den här traden.
8 - sju små plastleksaker och en stor, ful flaska med badskum som jag gjorde slut på igår kväll. Var så frusen efter kvällens joggingrunda i novemberrusket och min man var ändå tvungen att jobba lite, så det var verkligen win-win med ett varmt bad och rensning i en smäll!
9. Har rensat en hög och inte mindre än 9 pärmar med papper, en halv meter hög stapel.Förfaller redan...men hör kommer två dagar då..
7. 3 böcker och 1 pärm material till jobbet. 1 bunt kvitto till jobbet. 2 ljusstakar.
8.4 par tubsockar, 1 par ullstrumpor, 1 träningstopp, 2 tidningar som jag äntligen läst.
Livet är för kort för att inte njuta och må bra!Livet är för kort att gå runt och va sunkig!?!