Novemberstegen
1 - en trasig kulspetspenna
2 - en trasig tuschpenna, lämnade tillbaka en defekt vattenflaska till butiken.
3 - en sunkig nagelborste, en hög bandage (del av sonens halloween-kostym), en bok
4 - en trasig prinsessklänning, en bunt skurrila pysselhandledningar, en bok, en sunkig vattenspruta
5 - ett strykjärn, rensat ur plånboken, 3 barnklädesplagg i röda korset-påsen.
6 - en bobbycar, ett par trasiga strumpor, en pappkartong, en broschyr, en trasig penna och en katalog
7 - En del av ett par trasiga tofflor, en kudde, en eye primer som jag in använt på flera år, en äckligt läppglans, 3 äldre små plastleksaker efter att ha läst
den här traden.
8 - sju små plastleksaker och en stor, ful flaska med badskum som jag gjorde slut på igår kväll.
9 - en sax, ett par trasiga strumpor och ett par trasiga trosor, en stor kartong, en katalog, en halvsmält pärlplatta, 2 uttjänta tandborstar, en penna.
Det går bra för mig. Helgen har gått i rensningens tecken, tyvärr kastades i den allmänna eurforin även lappen som jag skrivit upp mina utrensningar på, men jag ska försöka rekonstruera...
10 - en kass "glassmaskin" för playdoh, 4 små plastleksaker, en radiostyrd bil som inte gick att rädda efter att den störtat mer för trappen, ... minns inte, men listan för dag tio var i alla fall full! Avslutade kvällen med att rensa bort ett gammalt kit för instant Irish Coffee som stått i källaren sedan tidernas begynnelse. Det var fortfarande ok med vispad grädde och råsocker på.
11 - 2-3 saker sålda på basar, en playdohsax, en bok, en väska, en gammal docka... Plus en miljon småsaker som jag inte minns - räknar dock iskallt med att vi nådde målet.