En kartong mindre i källaren vart det igår. Visserligen var den bara fylld till 1/3 men känns ändå skönt när en hel kartong försvinner. Har flera sådana kartonger från tidigare utrensningar eller när jag hämtat upp saker. Men men 2 kartonger på två veckor känns bra.
Har möjligen en intressant på köcksbrockorba så får hålla tummarna där.
Frågan är när jag ska orka ta tag i att sälja av finserviserna som är arvegods det faktum att set väger multum är flera kartonger och man inte får ut så mycke gör mig svårmotiverad eftersom jag måste sortera dom ordentligt först.
Sen verktygslådan med hästsaker. Borstar och liknande har ångest, inte använda på många år nu men det är dyrare borstar som kostade några hundralappar då att köpa in. Om jag skaffar göst igen å behöver köpa in grejerna igen är det en hel del pengar det handlar om.
Samma med verktygslådan som ligger i om den modellen ens kommet att få tag i igen. Man kan plocka IR en del lätt och få med sig det vardagliga lätt, lådorna får snoddar och liknande går att plocka lös, den ör byggd för att man ska kunna stå på och har hjul så den går att dra. Den kostade 8-9 hundra när jag köpte den. Vad den skulle gå på ny nu vill jag inte vetta om den ens går att få tag på. Vad tycket ni spara eller sälja?