elektriskKöpte en potatisskalare idag. En elektrisk.... den tar plats.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
elektriskKöpte en potatisskalare idag. En elektrisk.... den tar plats.
elektrisk
Jag skeppade ut min kaffekapsel maskin idag. Ihop med dom utgångna kapslarna.
Men eller hur?! Jag fattar inte vart de kommer ifrån heller. Det är ju helt sjukt att saker bara ackumuleras hemma.Jag måste rensa igen snart!!! Det är löjligt hur lätt det är att samla på sig saker man inte behöver
Kanske går att plocka ihop ett "set" med saker i samma storlek, typ skydd, träns, schabrak osv och sälja med paketpris? Eller typ fylla en ikeakasse och sälja hela rubbet för en slant? Kan ju vara bra för nån som just skaffat häst, eller någon verksamhet? Kanske lättare att bli av med än att sälja del för del, även om det kanske inte blir så många kronor.Börjat rota i sadelkammaren (igen). Men ett gäng täcken kände jag att det är nog med att spara mer... ett till en annons iallafall
Nästa större sak att titta på är alla halva och delar till träns, selar och andra remmar... hur mycket kan vara "bra att ha" egentligen
Det ser ut som om jag haft en mindre ridskola
Vad gör man med sådant? Det är ju inte nya saker, men de är hela och mjuka. Tittar jag i FB-grupper så ser det inte ut som om dagens unga ryttare ens vill ha begagnade saker
Jag använder den aldrig och den tog massor med plats i skåpet.OH NO
Jag samlade ihop allt som inte var säljbart men helt o rent o skänkte det till våran ridskola.Börjat rota i sadelkammaren (igen). Men ett gäng täcken kände jag att det är nog med att spara mer... ett till en annons iallafall
Nästa större sak att titta på är alla halva och delar till träns, selar och andra remmar... hur mycket kan vara "bra att ha" egentligen
Det ser ut som om jag haft en mindre ridskola
Vad gör man med sådant? Det är ju inte nya saker, men de är hela och mjuka. Tittar jag i FB-grupper så ser det inte ut som om dagens unga ryttare ens vill ha begagnade saker
Och vi följer dig så gärna i arbetet !Tack för tips hörrni (@DarkInNight @Trott @dobbis )
Det stora jobbet blir att gå igenom allt men jag ska väl ha något att göra imorgon också... (och några dagar framöver)
När du är klar med ditt så har jag 7 tävlingshästars fd utrustning som ska sorteras,tas bild på o sen sättas ut på lämplig säljsajt, välkommenTack för tips hörrni (@DarkInNight @Trott @dobbis )
Det stora jobbet blir att gå igenom allt men jag ska väl ha något att göra imorgon också... (och några dagar framöver)
Fast selar och delar av selar säljer väldigt bra måste jag säga. Jag har själv försökt hitta delar utan att lyckas speciellt bra.Nästa större sak att titta på är alla halva och delar till träns, selar och andra remmar... hur mycket kan vara "bra att ha" egentligen
Kanske ta nått enkelt som att rensa bland underkläder/strumpor? Kasta dom där lite för utslitna/inte sköna/noppriga/osv som man har "i reserv"?Tradera är ju
Två täcken med bud. En overall med bud. En stor Tupperwarepryl såld.
Så himla härligt, det betyder att det kommer flytta ut flera utrymmeskrävande prylar i helgen
Annars har jag en mindre svacka på rensningsfronten. Vet inte riktigt vad jag ska ta itu med, och orken att börja med något har försvunnit för tillfället.