Jag hoppar in här igen, igår rensade jag ut en del papper. Jag har högvis med anteckningsblock och papper och grejer från min utbildning som jag inte har rört sen kurserna avslutades och som jag högst troligast inte kommer titta på igen. Så nu rensar jag för fullt. Sparar det som eventuellt kan vara av nytta i några pärmar, resten åker.
Jag förstår precis vad du menar @DarkInNight - det tar energi och det tar plats även om det rent fysiskt finns plats för sakerna. Hade en diskussion om det här med maken härom dagen och jag hävdade att det spelar ingen roll om jag inte ser allt bråte som står nere i pumphuset (), det stör mig ändå, det tar energi i mitt medvetande.
Jag förstår precis vad du menar @DarkInNight - det tar energi och det tar plats även om det rent fysiskt finns plats för sakerna. Hade en diskussion om det här med maken härom dagen och jag hävdade att det spelar ingen roll om jag inte ser allt bråte som står nere i pumphuset (), det stör mig ändå, det tar energi i mitt medvetande.