Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

Nixehen

Trådstartare
Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst.

Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir dumsnål. 🙈
IMG_4482.webp

Bra med ny tråd. @Nixehen Funderade på att skapa en ny men då slapp jag. :D

Accepterade ett bud och nu inatt fick jag fråga om passformen. Kunde du inte frågat om det innan. Tur bud inte är bindande på Vinted.
Nu hoppas jag någon annan nappar på ordinarie pris då budet jag accepterade var på 50 kr under..

Annars har jag rensat ur några äldre tröjor ur byrån. Har nog några plagg mer jag kan rensa bort Men har kommit in lite i känslan att det känns onödigt att lägga ut på annons då det är äldre plagg. Då det känns som att det är så mättat på Vinted nu att bara nya modernare plagg säljer. Vill ju ha lite pengar för det annars kan det vara kvar. Typ. 😅

Jag har fått ut lite mer hästgrejer på tradera och lite diversegrejer på Vinted.

Fyra ihopplockade kassar med svårsålt/loppisvärden samt en textilkasse tog sambon med sig till TaTillVara.
Det är bra man kan hjälpas åt. Jag organiserar, styr upp och plockar ihop och han kör iväg 😄

Åh, vilken tajming med ny tråd! Kom att tänka på dessa trådar precis och tänkte leta upp den nyaste.

Vi har alldeles för mycket grejer!
Bäbisen kommer inte få plats i huset ju nästan 🤪. Tänkte försöka samla ihop lite och sälja på loppis i sommar.

Idag blev jag iaf av med en burk algolja, en burk D-vitamin, 2 oöppnade burkar pesto vi inte äter, en sås vi inte äter mer av insåg vi och ett paket grillkorv som följde med hit av misstag och har legat i frysen länge och väl. Skänkte iväg allt till mamma. Plus en gammal presentpåse.
7 saker ut heja heja!

Jag lämnade in en hel drös paket häromdagen men nu har det stått lite stilla sen dess. La upp ganska många nya annonser nu så förhoppningsvis kanske det hjälper. Såg att jag snart är uppe i 2500 kr också från Vinted-försäljningar :bump: det hade jag aldrig kunnat tro.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
62 806
Senast: Mineur
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
509
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 198
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 975

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka