Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tell me about it.. Ett pussel har 10 och ett har 17 vad tusan, ta och köp iställetSålt 3st saker på Vinted inte fy skam ändå. Men satans många favortmarkeringar, något mer borde väl kunna säljas?
Ett pussel markerad som favorit 12gånger
2-3st av pussel jag lagt ut är sånna som jag inte lagt men säljer av annan anledning. Är köpta av andra dvs. öppnade nån gång, inte riktigt lust räkna 1000bitar så hoppas är inga problem med dom. Så sälj påSkickade 5 målarböcker i dag, 125 kr in. Totalt 255 kr in på målarböcker. Har plockat fram mina pussel. Hoppas på att de öppnade och använda har alla bitar, det ska de ju ha, men jag kan ju inte lägga dem nu och garantera det? Behöll ett med en ferrari på förstås... Tog fram mina nintendo ds också, ska sälja det ena och alla spel utom ett mariospel. Hittade två byggsatser också. Sådana där bilbyggsatser man limmar ihop och målar osv. Mini coopers, kan inte själv bygga ihop dem men vägrar göra mig av med dem....
Tråkigt med alla dessa bedragare, men de finns överallt, inte bara på vinted.https://www.aftonbladet.se/nyheter/...n-pa-13-000-kronor-far-inte-tillbaka-pengarna
Nu blir man lite fundersam över Vinted
Jag hade även 40 fyrkantsbalar av 2023 års skörd kvar. Den annonsen la jag på blocket och det funkade, alla sålda på tre dagar! Ska nog prova hastnet för vagnar, selar och sadlar. Dottern har ju facebook så kanske kan involvera henne mot provision...@marti130 beklagar.
Större saker kan blocket fortfarande funka, eller hästnet. Det är nog mina bästa tips utanför facebook.
Det låter som en bra plan! Jag vet två butiker irl som tar emot och säljer begagnade saker också, kanske finns i ditt närområde med?Jag hade även 40 fyrkantsbalar av 2023 års skörd kvar. Den annonsen la jag på blocket och det funkade, alla sålda på tre dagar! Ska nog prova hastnet för vagnar, selar och sadlar. Dottern har ju facebook så kanske kan involvera henne mot provision...
Har du kollat upp vad de är värda?La ut ena Nintendo DS med 10 spel, två laddare, väska och två extra små fodral till spel för 200 kr och redan inom 5 minuter slängde 3 personer sig över annonsen! Tyckte inte jag var såååå billig men det var jag kanske... En kille som var först ska swisha mig sa han och så ska vi mötas i morgon- om det nu blir så, annars så får jag väl ta nästa på "listan"...
La ut ena Nintendo DS med 10 spel, två laddare, väska och två extra små fodral till spel för 200 kr och redan inom 5 minuter slängde 3 personer sig över annonsen! Tyckte inte jag var såååå billig men det var jag kanske... En kille som var först ska swisha mig sa han och så ska vi mötas i morgon- om det nu blir så, annars så får jag väl ta nästa på "listan"...