Vet inte, provade att skriva in alla mina mellannamn också för tydligen var det namnet som var fel förstod jag det som.Har det ordnat sig?
Det tar väl ett par dagar innan jag vet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte, provade att skriva in alla mina mellannamn också för tydligen var det namnet som var fel förstod jag det som.Har det ordnat sig?
Hmm minns inte men börjar på E ja. Har också sålt där och tyckt det funkar bra så..Jag med. Vill ha det enkelt, annars säljer jag det själv även om det tar längre tid.
Är det samma sida som jag nämnde tidigare ? Börjar på E
Jag tror att jag bara fyllde i mitt vanliga kontonummer. Kan kollaFår brytet på Vinted. Hur sjutton tar har ut pengar? Det står att min kontonummer är fel, på en del ställen står det att man ska fylla i IBAN, på andra BBAN. Inget av det funkar..
Det provade jag med (BBAN är ju vanliga numret som jag förstod det). Men det funkar inteJag tror att jag bara fyllde i mitt vanliga kontonummer. Kan kolla
Jag har bara fyllt i mitt kontonummer. Har Swedbank/sparbankernaFår brytet på Vinted. Hur sjutton tar har ut pengar? Det står att min kontonummer är fel, på en del ställen står det att man ska fylla i IBAN, på andra BBAN. Inget av det funkar..
Kan det ha smugit in sig ett mellanslag i början eller slutet ?Det provade jag med (BBAN är ju vanliga numret som jag förstod det). Men det funkar inte
Jag har dubbelkollat, men nej. Det är bara siffror utan mellanslag. Har Sparbanken. Krångel! Provar en gång till med ett annat konto (dock samma bank).Kan det ha smugit in sig ett mellanslag i början eller slutet ?
Jag har också bara fyllt i mitt vanliga kontonummer, Swedbank. Skumt att det inte funkar för dig.Jag har dubbelkollat, men nej. Det är bara siffror utan mellanslag. Har Sparbanken. Krångel! Provar en gång till med ett annat konto (dock samma bank).
Ja det är jättekonstigt.. hoppas det funkar bättre den här gången!Jag har också bara fyllt i mitt vanliga kontonummer, Swedbank. Skumt att det inte funkar för dig.