Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Får brytet på Vinted. Hur sjutton tar har ut pengar? Det står att min kontonummer är fel, på en del ställen står det att man ska fylla i IBAN, på andra BBAN. Inget av det funkar..
 
Huvaligen.. kikade in i vår förrådsstuga och blev lite lätt överväldigad över hur mycket grejer det är. Främst urväxta barnleksaker.

Funderar över hur mycket tid och energi som kommer gå åt till att sälja alla grejer mot att bara packa allt och skänka bort.
Om stugan är tom skulle jag kunna ställa in sängar och hyra ut för övernattning.

Oavsett så måste jag gå igenom allt så det är i ok skick innan.. Så hur jag än gör (förutom att slänga) är det ett jäkla jobb.

Men barngrejer är åtminstone lättsålt, jag lade ut doktorsleksaker på vinted och det var sålt på två minuter.
 
Fått ut lite grejer på annons och fått en del sålt på Vinted :)
Som vanligt blir jag peppad att sälja mer men får jag in pengarna för det jag ska skicka nu så är jag uppe i mitt delmål på 1000 kr. Får se hur motivationen ter sig.
Uppe i 7000 kr totalt på småsaker sedan i höstas, bara 3000 kr kvar till slutmålet!
 
Jag har fått detta här om dagen. Känns inte helt bra att fota av id/körkort/pass och dela med sig av det. Klickar man vidare står det att man måste ladda upp både fram och baksida på tex körkortet.
Screenshot_2024-06-05-07-39-55-129_fr.vinted-edit.jpg
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 439
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 918
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 370
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 714
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp