Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är mjölk och en limpa.Sålde precis två målarböcker till. 50 kr in. Inte mycket men en liten slant!
PLUS två saker mindre i hemmet. Liksom bara win win win. Så tänker jag iaf.Det är mjölk och en limpa.
Alternativt mjölk och havregryn- dvs en veckas grötfrukost.
Eller lite guldkant på vardagen, en påse chips och lite lösgodis till fredagsmyset
..eller en bägare kulglass
Helt rätt! Ett knippe sparris av grillsorten jag köpte i går ju Mjukglass i hamnenDet är mjölk och en limpa.
Alternativt mjölk och havregryn- dvs en veckas grötfrukost.
Eller lite guldkant på vardagen, en påse chips och lite lösgodis till fredagsmyset
..eller en bägare kulglass
Verkligen! Det är det som är den största poängen känner jag. Tidigare skänkte jag allt till Erikshjälpen istället för att "krångla" med att sälja, hade nog tjänat en rejäl slant om jag hade iddes sälja, men tänkte mer på att bli av med det samt göra en god gärna lite grann. Men nu vill jag både bli av med det för att få mer plats-färre prylar, men också tjäna lite på det....PLUS två saker mindre i hemmet. Liksom bara win win win. Så tänker jag iaf.
Har sett att folk säljer och köper blöjor på FB ifall du hellre vill sälja dem.Fick sålt ett set bebiskläder via Vinted. Gött, en liten slant in och mer plats i byrån! Dessutom blir jag glad att någon annan gjort ett klipp och förhoppningvis blir nöjd.
Hade köpt en massa blöjor i fel storlek. De tar vi med till öppna förskolan och skänker till någon som behöver. Kan inte lämna tillbaka till affären, för jag var lite för snabb att öppna paketet.. Lite surt att lägga pengar på, men som sagt. Någon annan blir glad.
Nää orkar inte med folk irl just nu.Har sett att folk säljer och köper blöjor på FB ifall du hellre vill sälja dem.
EnigNää orkar inte med folk irl just nu.
Det fetade. Vilket trevligt initiativ !Kom på att jag hade böcker i en låda "för att läsa sen" och jag läser i princip bara ljudböcker så la in dom på Storytel
Några novellsamlingar sparade men 7 st kommer åka till en bokhylla på en tågstation som jag passerar i veckan. Den slukar böcker så blir nog toppenbra! Plus att jag nu kunde gömma pussel i lådan
Jag sålde en gång ett litet svart sobbord. Rubriken var "Svart soffbord" och det fanns en bild på bordet ifråga i annonsen. Jag fick ändå meddelandet "vilken färg är det?" man skulle ju kunna tro att folk bara trollar men med tanke på alla möjliga dumma frågor man får så.. jag vet faktiskt inte, men det är skrämmande ibland.Fick en köpare på en annons med små muggar. Det står mini i överskriften, det står små i beskrivningen. Det finns jämförelsebilder med en tärning bredvid där det syns att de är små och det finns bilder där jag håller dem i handen.
Köparen avbryter köpet när hon förstod att det var små muggar.
Ibland funderar jag över om folk internetshoppar på fyllan eller om de bara är urkorkade
Jag hade en (finsk köpare) som köpte en glasskål som påminner lite om en från iittila, men det är ändå stor skillnad, och jag hade döp den till just "glasskål på fot" och inte så mycket mer än höjd och diameter, och pris 20 kr. Köparen avbröt köpet med motiveringen "bought wrong item"Fick en köpare på en annons med små muggar. Det står mini i överskriften, det står små i beskrivningen. Det finns jämförelsebilder med en tärning bredvid där det syns att de är små och det finns bilder där jag håller dem i handen.
Köparen avbryter köpet när hon förstod att det var små muggar.
Ibland funderar jag över om folk internetshoppar på fyllan eller om de bara är urkorkade