Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag beklagar.Jag borde ta tag i och rensa sadelkammaren efter min ponny som dog.
Började med hans flex boots. Känns så onödigt att de bara ska ligga i flera år för att eventuellt passa åringen.Jag beklagar.
Låt det ta den tid det ta, tids nog är du redo.
Personligen brukar det ta månader och år innan jag klarar av att rensa deras personliga utrustning.
Här går säljandet bättre än förväntat. Allt hö, lucern och spån är sålt. Likaså hinder, cavaletti och lite annat som sadelhängare. Jag har även sålt ett av mina körspön till en bekant som jag vet kommer att uppskatta känslan av att ha ett så lätt och välbalanserat spö.Det väcker så mycket känslor när man börjar plocka i sakerna. Det som känns värst att sälja är shettisens fina vagn och mina körspön från Piskmakaren.
Om du har någon mer pisk från piskmakaren till salu får du gärna tipsa om var du lägger ut denHär går säljandet bättre än förväntat. Allt hö, lucern och spån är sålt. Likaså hinder, cavaletti och lite annat som sadelhängare. Jag har även sålt ett av mina körspön till en bekant som jag vet kommer att uppskatta känslan av att ha ett så lätt och välbalanserat spö.
Nu ska jag börja lägga ut de dyra sakerna som sadlar, vagnar och selar.