Jag lämnade in nio paket idag och en framför mig lämnade in 16 Hon i kassan sa att de får in väldigt mycket genom vinted
Själv postade jag 12 paket precis Och ett paket blir hämtat i morgon. Så 13 försäljningar totalt, 25 artiklar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lämnade in nio paket idag och en framför mig lämnade in 16 Hon i kassan sa att de får in väldigt mycket genom vinted
Jag ska börja sälja bebiskläder genom Vinted tänkte jag. Vad använder ni för påsar att skicka i?
Kompostpåse plus vanlig soppåse utanför.Jag ska börja sälja bebiskläder genom Vinted tänkte jag. Vad använder ni för påsar att skicka i?
Detta är den vanligaste varianten som jag får hem när jag själv köper så har också gjort så om jag inte haft någon plattare kartong eller påse från andra köp som går att återanvändaKompostpåse plus vanlig soppåse utanför.
Lägg upp något nytt eller lägg ut på nytt.När Vinted stannar av, är det bättre att lägga upp allting igen?
Får inte sålt nånting. Trots att jag lagt ut allting billigt (typ paket med bebiskläder för 11 kr). Kanske för dåliga bilder? Eller bara oflyt.
När Vinted stannar av, är det bättre att lägga upp allting igen?
Får inte sålt nånting. Trots att jag lagt ut allting billigt (typ paket med bebiskläder för 11 kr). Kanske för dåliga bilder? Eller bara oflyt.
Iallafall tidigare så fick man inte ta bort annonser för att lägga ut en ny. Jag vet inte hur det är nu, men jag hade tagit nya bilder och ändrat lite i texten för säkerhets skullLägg upp något nytt eller lägg ut på nytt.
Jag upplever att jag säljer bättre från hela garderoben om jag håller mig aktiv och lägger ut nytt lite titt som tätt.
Jag har raderat annonser och lagt ut ny annons med nya bilder utan problemIallafall tidigare så fick man inte ta bort annonser för att lägga ut en ny. Jag vet inte hur det är nu, men jag hade tagit nya bilder och ändrat lite i texten för säkerhets skull
Jag har för tillfället inget mer att sälja. Vette tusan om jag orkar engagera mig tillräckligt för att göra nya annonser.. hmm får fundera lite.
Jag kollade och man får inte göra så, men om man har nya bilder och lite annan beskrivning så tror jag inte att de kan göra så mycket åt det för hur ska de kunna bevisa att det är samma?Jag har raderat annonser och lagt ut ny annons med nya bilder utan problem
Tror det är att man inte får lägga ut exakt lika annons, med samma bilder och samma text.