Pussel verkar gå åt som smör så det blir mig toppen!Lagt ut 5 oöppnade pussel på Vinted, såna jag inte längre alls är sugen att lägga (+ att jag är verkligen i stort behov av pengar ), hoppas dom säljer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pussel verkar gå åt som smör så det blir mig toppen!Lagt ut 5 oöppnade pussel på Vinted, såna jag inte längre alls är sugen att lägga (+ att jag är verkligen i stort behov av pengar ), hoppas dom säljer.
Jag tror de börjar bli eftertraktade igen så ge inte bort den "gratis".Det är en som efterlyser en kombinerad dvd/vhs-spelare. Jag har en som jag kan tänka mig sälja, men vad är rimligt pris? Det är inget känt märke vad jag vet (kendo) och jag tror att jag köpte den när jag flyttade hemifrån och det var i slutet av 2004 så den är ju gammal
Den enda jag hittade med samma märke var en som legat på blocket för 800kr. Andra märken verkar ligga på 300-2000kr men det är mest från eBayJag tror de börjar bli eftertraktade igen så ge inte bort den "gratis".
Kolla tradera förresten, vad de säljs för där!
Du kan stänga av alternativet att skicka med early bird. Jag fick göra det för att de inte ens hämtar där jag bor. Jag har ett som är på väg till mig, men jag vet inte om jag kommer få det eller om det går tillbaka till säljarenPackade ett paket, svängde förbi ombudet och när jag drog fram etiketten insåg jag att det som numera är lägst frakt är Early Bird. Som jag knappt ens använder till mig själv pga hur jag bor. Nu är det en billigare vara så jag tänker att det får bli att jag lägger utanför dörren men jag känner att omvänd EB är t.om mer riskabel än vanlig
Har inspirerat en närstående att rensa också vilket tydligen blev "jättemycket" antar att jag nog lovat att omplacera dessa saker hehe
Hittade det nu konstigt att man inte kan välja bort UPS dock när det finns en knapp för det också hahaDu kan stänga av alternativet att skicka med early bird. Jag fick göra det för att de inte ens hämtar där jag bor. Jag har ett som är på väg till mig, men jag vet inte om jag kommer få det eller om det går tillbaka till säljaren
Städade hönsgården istället och tyvärr blev det inte mycket som lämnade gården av det.Börjar bli sugen på lite mer rensning, men motivationen är inte riktigt på plats. Eller kanske är det orken som inte är på plats.
Har ni rensat /sålt / slängt något idag ?
(Hoppas på att få motivationskick från er ! )
Haha tackLåter som att du fick en hel del gjort @DarkInNight
Glömda matlådor är utmärkta att räkna som rensat
Snyggt !@DarkInNight jag blev inspirerad till lite rensning
En låda i badrummet blev rensad och städad, slängde några trasiga eller utgångna grejer och flyttade andra grejer till rätt låda. Och så dammsuga och torka hela lådan och smålådorna inuti
Före och efter:
Visa bifogad fil 148507