Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt noll korrelation för det där hos mig. Har en bok nu med typ trettio favoriter, inget köp..Äsch, massor med grejer har favoritmarkerats men inget sålt.. Jag som hade hoppats på att bli av med lite kläder
Samma här.Exakt noll korrelation för det där hos mig. Har en bok nu med typ trettio favoriter, inget köp..
En sån butik använde jag både gångerna jag blivit hästlös! Körde dit helt galet mycket prylar både gångernaHar hittat en secondhandbutik för hästrelaterade grejer dit man kan skicka sina saker och de säljer åt en på provision.
Väntar nu bara på svar och fraktetikett och sen ska jag leta grejer att skicka. Det hade ju varit perfekt för mig!
Åh? Vill du tipsa om vilken? Jag har ett helt förråd fullt som jag tänkt köra på tippen pga lat.Har hittat en secondhandbutik för hästrelaterade grejer dit man kan skicka sina saker och de säljer åt en på provision.
Väntar nu bara på svar och fraktetikett och sen ska jag leta grejer att skicka. Det hade ju varit perfekt för mig!
EquusedÅh? Vill du tipsa om vilken? Jag har ett helt förråd fullt som jag tänkt köra på tippen pga lat.
Wow, 3 år sedan, det är inte dåligt detEn sån butik använde jag både gångerna jag blivit hästlös! Körde dit helt galet mycket prylar både gångerna
Sista gången var för 3-år sedan och uppenbarligen har jag några grejer kvar för jag fick en utbetalning förra månaden
Det är så irriterande med folk som ska ha sjutusen frågor för ett plagg för typ 20 kr.En bok såld och ivägskickad.
Jag har även svarat på alla möjliga frågor om en bikini. Svårt att svara om den är sann sin storlek då den är några år och jag kan inte prova pga helt andra former/storlek nu än när jag hade den sist. Och minne sen dess hur den satt har jag inte heller. Mätte och fotade iaf så får hon själv avgöra.
Är ju 20 kr och en sak mindre jag får om hon köper. Så känns det bättre med tiden jag lagt ner på det också, om det nu blir ett köp då.
Tom på en skyltdocka? Då kan det väl knappt bli tydligare.Det är så irriterande med folk som ska ha sjutusen frågor för ett plagg för typ 20 kr.
Jag hade nån som ville ha bild med en jacka på, (som också ligger ute för 20 kr) en helt vanlig skinnjacka som dessutom sitter på en skyltdocka på första bilden, och resterande bilder på galge en "bikerjacka" kan liksom inte sitta på så olika sätt
Haha ja men exakt, stor summa pengar = mer berättigad att ställa frågor. Sen kan det ju vara vissa saker som missas av säljaren och man behöver fråga om, men det ska ju inte bli frågesport av detTom på en skyltdocka? Då kan det väl knappt bli tydligare.
Kan sakna att ha en själv när jag ska foto till annonserna. Blir ju så mycket bättre än när man ska försöka få till något bra och tydligt på en galge/golv.
Det här är min "första" med så många frågor. Någon enstaka fråga har jag fått och även själv ställt, men hon nu känns väldigt osäker/noga. Jag hade förstått om den kostade 200 men inte för en tjuga.
Är en trekants snörbikini så svårt för mig och bedöma. Beror ju helt på bh storlek och annat hur den sitter på sen, oavsett storlek på plagget.
Hon ska iaf återkomma senare när hon mätt en befintlig bikini. Så håller tummarna att hon köper den. Eller ja att någon iaf köper bikinin den närmsta tiden.
Kan väl inte bli mycket tydligare.Haha ja men exakt, stor summa pengar = mer berättigad att ställa frågor. Sen kan det ju vara vissa saker som missas av säljaren och man behöver fråga om, men det ska ju inte bli frågesport av det
Japp, jag återanvänder en bild från när jag köpte den på sellpy så rätt tydlig tycker jag den är
Visa bifogad fil 146379