Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller helt med. Hade det inte varit för att han ändå skulle dit idag hade jag bett henne ändra. Den här gången löste det sig, även om det för mig är obegripligt att man väljer ups för inrikes små paket..Jag har likadant som dig, och har skrivit i min info att jag inte skickar med UPS.
Ibland väljer en köpare UPS ändå, men när jag förklarat så har det inte varit några problem att annullera köpet, lägga upp på nytt, och köparen köper igen med rätt frakt
Det är inte rimligt att åka flera mil för att lämna ett paket!
Hur och var fick du dem sålda? Jag har typ sex tidskriftssamlare fulla med tidningar som jag typ aldrig kollar i.Fick alla sömnadstidningar sålda i alla fall, så drygt 600kr in!
Jag la ut dem på ”Sytokar köp säljs med sunt förnuft”, satte 20kr/styck och fotade framsida + modelluppslag.Hur och var fick du dem sålda? Jag har typ sex tidskriftssamlare fulla med tidningar som jag typ aldrig kollar i.
Tack, ska testa det tror jag! Har varit lite avskräckt från att testa, med tanke på frakten.. men det låter ju som att det kan vara värt besväret ändå.Jag la ut dem på ”Sytokar köp säljs med sunt förnuft”, satte 20kr/styck och fotade framsida + modelluppslag.
Gör! Jag erbjöd att skicka spårbart eller via Vinted, för billigare frakt.Tack, ska testa det tror jag! Har varit lite avskräckt från att testa, med tanke på frakten.. men det låter ju som att det kan vara värt besväret ändå.
Men så kul!Hoppsan, en köpare på Vinted har köpt 18 artiklar 800 kr in (hen fick lite prutat trots jag har 20% på bundle över 5 saker). Hen ville prita till 750 från 830, kontrade med 800 och det godkändes. 2 inbundna böcker, 11 pollux böcker, 4 samlartomtar från WWF, en annan tomte och så en hög med "mobilband" eller vad såna snören kallas.
Ja, skönt att få iväg så mycket!Men så kul!