Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt med bra ombud !Varit och gjort ombudet olycklig! (Han skrattade mest. )
Visa bifogad fil 157860
Vilket mysigt gästrum. Så fina tavlor du samlat ihop. Du skulle kunna spinna vidare på häst-allmoge tema och göra rummet till ett lite kant-chic inredning med lite gamla redskap och gammaldags textilier.Och efter har fortfarande lite för mycket möbler och ska bädda upp sängen med rena sängkläder. Det är ett rum som ska renoveras så småningom, så sängen står på det nya golvet
Visa bifogad fil 145803
Jag har hunnit köpa lite överkast och kuddar, men det är rätt fullt just nu med utedynor och gymutrustning så det är tyvärr inte speciellt mysigtVilket mysigt gästrum. Så fina tavlor du samlat ihop. Du skulle kunna spinna vidare på häst-allmoge tema och göra rummet till ett lite kant-chic inredning med lite gamla redskap och gammaldags textilier.
Köper man oprovade skor i andra hand får man ju sälja dem vidare isåfall. JössesHu.. köpare som vill returnera skor för att de inte passade.
Jag tänker inte godkänna retur, säljer ju för att jag vill bli av med dem, inte för att det är roligt att leka butik.
Jag köpte en tröja som inte passade mig. Skulle aldrig kunnat med att begära en retur av säljaren.Hu.. köpare som vill returnera skor för att de inte passade.
Jag tänker inte godkänna retur, säljer ju för att jag vill bli av med dem, inte för att det är roligt att leka butik.
Finns ett enda ord som sammanfattar mina tankar rätt bra:Haha jag fick negativt omdöme av en som köpte en barnmössa som inte passade hennes barn.
Så fint tänkt !Packat garn i x antal mailingbags och lagt ut dem på en skänkessida. Helt osorterat och grisen i säcken. Nästan alla är köpta nu via Vinted, blir skönt när det försvinner. Är ändå typ 1,5 Ikeakassar med garn som försvinner iväg nu.
Jag har likadant som dig, och har skrivit i min info att jag inte skickar med UPS.Sålt en grej på Vinted som ska skickas med ups... Har typ två mil till ombud, år ett håll vi aldrig åker typ. Men som tur väl var ska maken dit idag, så det löste ju sig.