Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom iväg till insamlingen idag ändå.Skulle vilja/ behöva gå iväg med plast och annat till insamlingen. Har 1,5 kasse inne som ska dit + att jag har 2 kassar i bilen som även behöver slängas som blev utrensat från exet igår.
Hjälpte till och rensa ut kylskåp som gått sönder. Så jag tog alla förpackningar med mig då han själv inte skulle komma iväg, så då blir dom liggande där. Hjälper redan till och flyttrensar så lika bra o köra iväg direkt...
MEN då måste jag ta bilen då jag inte får med mig allt på en gång och det känns onödigt då det bara är några 100 m bort.
Så får bli imorgon istället när jag ändå ska ut och åka. + Att det regnar ute.
Istället ska jag plocka iordning bland kartonger/ packmaterial jag sparat på för Vintedköp.
Kanske får lös några där som även dom kan följa med till insamlingen.
Samma Har ett par jag roterar emellan för att detä inte ska behöva dras med alla paket. Imorrn blir det dock att åka in till vanliga med 6 paket utan etiketterJag byter postombud ibland så de inte ska tröttna på mig
Har hänt mig också!Fick just nu ett Vinted bud över det utsatta priset. AITA om jag klickat accepterar?