Snälla sambon tog med sig och postade.
Nu är det bara att vänta på godkännande och pengar
Nu är det bara att vänta på godkännande och pengar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle aldrig reservera. Finns leksaken kvar den 19:e är hon välkommen att köpa den då.Alltså, nu är det en som vill att jag ska reservera en leksak till henne. För "hon vill jättegärna ha den, men kan inte betala förrän den 19:e."
Den 19:e?! Det är ju nästan en månad bort!
Leksaken kostar 20kr...
Oj, men nej.Alltså, nu är det en som vill att jag ska reservera en leksak till henne. För "hon vill jättegärna ha den, men kan inte betala förrän den 19:e."
Den 19:e?! Det är ju nästan en månad bort!
Leksaken kostar 20kr...
Skicka som rek?Nu har jag lagt ut armbandet på tradera också. Har redan fått ett skambud Om det inte blir sålt på en månad så kan jag tänka mig att sänka det rätt mycket, men inte med 60% när det legat ute i fem minuter.
Det är nog en stor nackdel att jag inte vågar skicka det, men jag litar inte på posten tillräckligt för det.
Hittade inte det som alternativ på traderaSkicka som rek?
Måste man använda Traderas fraktalternativ?Hittade inte det som alternativ på tradera
Ingen aning. Jag är helt ny på traderaMåste man använda Traderas fraktalternativ?
Ingen aning. Jag är helt ny på tradera
Eller så skickar du med Schenker, tror de har högre ersättningsbelopp?Nu har jag lagt ut armbandet på tradera också. Har redan fått ett skambud Om det inte blir sålt på en månad så kan jag tänka mig att sänka det rätt mycket, men inte med 60% när det legat ute i fem minuter.
Det är nog en stor nackdel att jag inte vågar skicka det, men jag litar inte på posten tillräckligt för det.
Gaah, det stod ju till och med på skärmdumpen jag precis lade inEller så skickar du med Schenker, tror de har högre ersättningsbelopp?
Tack!