Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Tog itu med tvättställsskåpet när det ändå var i oordning efter avloppsrensning.

Rensade bort gammalt och sånt vi inte använder.

Blev en halv kasse rent skräp (varför har vi tillåtit skräpet ta sån plats i våra liv :arghh: ) ... Blev betydligt luftigare och till på köpet bättre ordning och koll på det vi har så vi inte köper mer i onödan.

Fick ett ryck och städade ur linneskåpet. Gick igenom allt och hivade ut totalt två kassar med gamla gardiner och annat som inte använts sen vi flyttade hit.
Ut med grejerna bara!

Blev så mycket plats att vi fick in allt som låg i pojkens byrå också. Så nu åker den ut, den tar för stor plats. Och dumt att ha en möbel gjord för att samla grejer :angel:

Nu har jag lagt ut armbandet på tradera också. Har redan fått ett skambud 😑 Om det inte blir sålt på en månad så kan jag tänka mig att sänka det rätt mycket, men inte med 60% när det legat ute i fem minuter.
Det är nog en stor nackdel att jag inte vågar skicka det, men jag litar inte på posten tillräckligt för det.

Nu har jag lagt ut armbandet på tradera också. Har redan fått ett skambud 😑 Om det inte blir sålt på en månad så kan jag tänka mig att sänka det rätt mycket, men inte med 60% när det legat ute i fem minuter.
Det är nog en stor nackdel att jag inte vågar skicka det, men jag litar inte på posten tillräckligt för det.
Skicka som rek?

Ingen aning. Jag är helt ny på tradera 😅
Screenshot_20241125_131127_Tradera.webp

Välj eget fraktalternativ och beskriv det i objektsbeskrivningen :)

Eller så skickar du med Schenker, tror de har högre ersättningsbelopp?

Hjälp jag har för första gången sålt något. När jag ska skriva ut etiketten vill Vinted att jag ska fylla i information - är det mina uppgifter, eg namn, födelsedag, adress etc de vill ha? Känner mig som en sådan noob 🙈

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 043
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 543
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 074
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 663
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar