Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Tog itu med tvättställsskåpet när det ändå var i oordning efter avloppsrensning.

Rensade bort gammalt och sånt vi inte använder.

Blev en halv kasse rent skräp (varför har vi tillåtit skräpet ta sån plats i våra liv :arghh: ) ... Blev betydligt luftigare och till på köpet bättre ordning och koll på det vi har så vi inte köper mer i onödan.

Fick ett ryck och städade ur linneskåpet. Gick igenom allt och hivade ut totalt två kassar med gamla gardiner och annat som inte använts sen vi flyttade hit.
Ut med grejerna bara!

Blev så mycket plats att vi fick in allt som låg i pojkens byrå också. Så nu åker den ut, den tar för stor plats. Och dumt att ha en möbel gjord för att samla grejer :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 500
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 010
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 548
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 890
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare