Var precis inne där! Tyvärr gillar jag inte hemleveranser då de så gott som alltid sker kontorstid, då jag inte är hemma. Även om de kan tänka sig att lämna på trappan så är det inte så lyckat att ha några lådor foder stå och tina i värmen sommartid, även om jag inte tror att någon skulle sno dem. Samt att Kalmar inte är med på listan när man klickar på Kalmar (eller någon av de andra). Det kan man ju förstås kolla med dem om det skulle bli aktuellt.Dessa borde kunna leverera till dig?
Jag beställde av dem tidigare, innan det kom en "fast" återförsäljare nära mig.
Jag byter från Nordic till Pondus nu, är trött på slabbet som blir med deras stora korvar.
Letar hemsida för Emmzo men kan inte hitta någon, bara olika återförsäljare, någon som vet?
En fördel med VoH är att lokala djuraffären säljer dem så det går lätt att fylla på om det tar slut eller man missar en månads leverans för det kommer på fel dag. Hört att vissa blir hårda i magen, men min förra hund funkade bra på det och nuvarande (större hund) kommer få kombinera med torrfoder pga begränsad plats i frysen, och hon är inte heller känslig, så det tror jag går bra.
Pondus har jag inte hört talas om innan, ska kollas upp.
Har ju en dryg månads mat hemma så ingen panik att bestämma mig i alla fall