Sv: Allmänna dejtingtråden
Många som mejlar mig, gör det när jag är online och då blir kontakten mer chat- liknande. Då kan man ju börja med ett "Hej! Hur är det med dig?/ Läget?" osv, eftersom den som skickar meddelandet troligen förväntar sig ett ganska snabbt svar.
Att sändaren förväntar sig ett långt, tacksamt, svar, tror jag inte. Som man ropar, får man svar, ju Däremot har jag också svårt när personer inte behärskar de grundläggande reglerna i skriftspråket.
Såna explicita sexfrågor, som du beskriver, brukar jag anmäla till administrationen.
Fast I Verkliga Livet går man inte fram till någon, säger hej och går därifrån.
Jag kan tycka att om man bemödar sig om att skicka ett mail så är det nonchalant och stöddigt att skriva "tjena läget" "läget" "hej" och inget mer.
Jag vill gärna veta varför han tar kontakt med just mig. Misstänker också att det första mailet förväntas bli besvarat med en betydligt längre harang. (i djup tacksamhet över att han bemödat sig om att uppmärksamma lilla mig?)
Sorry om jag är bister, men det känns lite pubertalt att inte ens kunna skriva en hel mening, med stor bokstav och skiljetecken.
Vill jag verkligen kommunicera med någon som inte kan producera något mer än så?
...och ja, jag har vänligt svarat ett otal sådana mail, i början när jag fick mail. I de flesta av fallen så fortsatte vererbörande med korta svar i stilen "ja" "nej" "är du kåt" "gillar du att suga kuk" - eller (i majoriteten) av ingen mer kontakt alls.
Det behöver inte vara djupt eller göra intryck. Men det ska vara något mer än ett oartikulerat gutteralt läte.
Vill han veta något? Vill han lära känna mig? eller vill han bara ha nån som suger av honom?
Visst, jag gör gärna det senare. Men då ska jag gilla honom, och ha lärt känna honom först....
Många som mejlar mig, gör det när jag är online och då blir kontakten mer chat- liknande. Då kan man ju börja med ett "Hej! Hur är det med dig?/ Läget?" osv, eftersom den som skickar meddelandet troligen förväntar sig ett ganska snabbt svar.
Att sändaren förväntar sig ett långt, tacksamt, svar, tror jag inte. Som man ropar, får man svar, ju Däremot har jag också svårt när personer inte behärskar de grundläggande reglerna i skriftspråket.
Såna explicita sexfrågor, som du beskriver, brukar jag anmäla till administrationen.