Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Jag har skrivit till många killar, men de flesta svarar inte - oberoende vad jag har skrivit.

...men jag svarar i princip på alla meddelanden jag får.

I min meddelandekorg ligger i stort sett bara sådana som jag skickat.

I början - när jag fick mail - svarade jag på absolut allt.

Du kommer inga meddelanden längre. Det är i stort samma personer som hänger där och de som ev har varit nyfikna har jag redan haft kontakt med.

Jag har pausat mitt konto på HP och kommer nog att göra sammaledes på MP när min vip-period går ut om några veckor.

Dejting ska vara roligt säger man ju. Just nu är det bara deprimerande och förnedrande. Så jag lägger ner snart. Få se om jag tar upp det i vår igen.

Vänskap kan bli så mycket mer- om det vill så- annars blir det bara vänskap-men det behöver vi all det med så- inget ont i det så:)
Alla som mot förmodar skriver till mig ska få svar :D
/s

Jag tror att det där går i vågor :) För mig har det varit stendött ett tag, men nu har det börjat röra på sig igen :)

Hmmm... IRL också?

Roade mig med att räkna dagens besök och fick det till 21... varav tre har mejlat...

Senast ändrad:

:D Får maila honom och påpeka att jag nog är oknullad också! :D

Jamen naturligtvis måste du det och glöm inte att påpeka att du är bitter också! Sådana fundamentala saker är icke att förglömma. Oerhört viktigt för att bibehålla sin image! :D;):p

Jamen precis, såna mail får ju det fejknicket som jag loggar in på ibland också. Därför blir det så missvisande när män gnäller över att tjejer får så många mail, för procentuellt är det ju uppenbart många puckon som mailar också. Det blir ju uppenbart när till och med tomma profiler får komplimanger för att vara så "intressanta".

Det finns ju massor med helt tomma profiler på HP och jag har funderat på varför och vem som står bakom. En är alltså du.

Vad är vitsen? Är det kul?

Jag tycker det verkar rätt meningslöst.

Jag reggade den för att kunna vara smakråd åt en vän som nätdejtade. I fredags hade jag tråkigt och gick in och tittade.

Kul kan jag inte påstå att det är, den ligger ju där mest bara och när jag väl är inne och kikar och även läser mailen som droppat in är det faktiskt mest sorgligt bara.

Vi är även ett par vänner som loggar in i bland och läser profiler i rent studiesyfte.

Jamen naturligtvis måste du det och glöm inte att påpeka att du är bitter också! Sådana fundamentala saker är icke att förglömma. Oerhört viktigt för att bibehålla sin image! :D;):p

Wow! Du verkar vara något av en expert :D :D

Oftast nån kommentar ang nåt foto eller intresse eller om dom har ett underfundigt nickname- men det ingen isbrytare har jag fattat numera
det jag försöker med- men vågar man inte göra nybörjarmisstagen så lär man sig ju inte heller så :D

Ok. Det låter ju rimligt. Ett tips kan vara att i alla fall inte kommentera utseende det första man gör. Själv blir jag ofta avskräckt av det, tänker att det är någon som inte läst min profil utan bara går på utseendet.

Ok. Det låter ju rimligt. Ett tips kan vara att i alla fall inte kommentera utseende det första man gör. Själv blir jag ofta avskräckt av det, tänker att det är någon som inte läst min profil utan bara går på utseendet.
Ja dum e jag ju inte trots att jag e man ju ;)
PS- du har ganska lång lugg själv- det ser jag på din bild ju ;)
/s

Jag föreslår som Lillelorden att du kommenterar det som dom har skrivit i sin presentation, och då inte i stil med "jasså du gillar det och det ;)" utan lägger lite engagemang bakom det hela, så det inte känns som att du skriver på liknande sätt till alla andra du skriver till.

Ett annat tips kan vara att förändra dina bilder. Åtminstone jag tycker att din profilbild är rätt... tråkig? Du ser nästan sur ut. Annars har du en del bilder i dina foton, men bara två är på dig själv och en är dessutom väldigt suddig. I övrigt kan jag kommentera som såhär att en bild på din fina motorcykel gör varken från eller till för mig, jag skiter fullständigt i vad du har för motorcykel om jag inte själv har ett motorcykelintresse, men även då hade jag föredragit om du funnits med på den bilden. Detsamma gäller för andra bilder. En bild på bara en vy är rätt ointressant, betydligt mer intressant om du är med på den. Lite så.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: MML
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 107
Senast: fejko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Anonymisten
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 250

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hovrandsartros
  • Lymfangit
  • Ridskoleryttare