Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att jag får missar kan jag ta. Det håller jag med dig om. Och jag är inte missnöjd över våran prestation. Men hade jag "hållt upp huvet", så hade jag ridit lite bättre.
Ska se videofilmen i morgon.
Vad jag är missnöjd över är vad som premieras, och ger högre poäng.
Fast det korrekta premieras mer om man lyckas med det, det är bara det att skillnaden mellan det korrekta och det mindre korrekta är för liten.
En i mitt område som typ vinner det mesta i Msv och även placerar sig i St george är ett av dom värsta exemplen, hästen går konstant i ganska långsam balanstrav oftast bakom lod med rejält sänkt rygg och hela rumpan ut, den tar in bakbenen ganska mkt under sig men innan den sätter ner dom åker dom först bakåt ca 15 cm :smirk: och där ifrån skjuter den sig framåt och balanserar sig så. Hon får inga bra övergångar alls eftersom hästen bara kortar in halsen och inte bakom sadeln. Annars ser det ju tjusigt ut för ögat men om Jag och många andra ser det så tydligt skall ju förfasen domarna oxå göra det Om hon brukar ligga på runt 66 % säger vi så skulle hon inte få mer än 55% av mig helt ärligt om jag var domare.
Kan du skicka filmen
Men om du inte red för kung o fosterland, utan typ ville försvinna o sen dessutom få missar på det
Kommer nu inte ihåg vilka som blev plac. där-ska kolla.
BTW såg Pan på framridningen.
Lite 4-taktig men stora fina byten.
jag tyckte att du och din häst var ett av de trevligaste ekipagen på s-tälje i förklassen , tycker att ni kunde ha haft lite mer tryck i uppvisningen bara, ffa galoppen. men det såg jämnt, balanserat och harmoniskt ut - vilket man inte precis kunde säga om flertalet andra i klassen ifråga...
de flesta hade förfärligt dålig koll och jag blev nästan sugen på att rida klassen, kände att jag och min galna fälttävlanshäst inte hade skämt ut oss alls där även om vi inte har ngn ökad trav alls och bytena inte sitter hundra - jag kan iaf rida rätt rörelse på rätt plats och har inte två mil långa tyglar och ligger baklänges över hästens rumpa och skumpar :smirk:
Red du en MSV på morgonen på S-tälje? Det var min tränare som dömde iaf...