Pyttipanna
Trådstartare
Jag rider på ridskola och har gjort sen jag var liten. Har just nu inte pengarna eller tiden som krävs till en egen häst, men någon gång i framtiden kanske. Har de senaste åren försökt hitta medryttarhästar att rida på, och det var när jag red "privata" hästar som jag började tänka om när det gällde att kanske skaffa egen häst. Alla privathästar jag ridit har varit ouppfostrade, trampat över mig på marken, inte lyssnat ett skvatt på hjälper, och varit allmänt ilskna.
För det mesta har jag sagt tack och hejdå, den hästen vill inte jag vara medryttare på. En del har jag ändå försökt med ett tag, men sen inte orkat mer. Hatar alla privathästar just mig, är jag helt kass fastän jag hållt på med hästar i över 10 år? Nu vågar jag då verkligen inte köpa en egen häst heller, jag vill inte bli fast med en häst jag inte klarar
Kan tilläggas att i annonserna och när man pratat hästägaren så är deras häst alltid jättesnäll och lugn och bråkar aldrig! Jo men tjenare
Är alla icke-ridskolehästar såhär?
För det mesta har jag sagt tack och hejdå, den hästen vill inte jag vara medryttare på. En del har jag ändå försökt med ett tag, men sen inte orkat mer. Hatar alla privathästar just mig, är jag helt kass fastän jag hållt på med hästar i över 10 år? Nu vågar jag då verkligen inte köpa en egen häst heller, jag vill inte bli fast med en häst jag inte klarar
Kan tilläggas att i annonserna och när man pratat hästägaren så är deras häst alltid jättesnäll och lugn och bråkar aldrig! Jo men tjenare
Är alla icke-ridskolehästar såhär?