Alla mina Google Chrome-bokmärken är BORTA.... :(

bettysmatte

Trådstartare
Japp. ALLA mina Google Chrome-bokmärken har försvunnit..... :cry: Är det helt kört?? Det verkar - efter googling - näst intill omöjligt att återställa dem.

Om NÅGON här vet hur man gör tar jag tacksamt emot hjälp........ Jag hade så MÅNGA recept....... :arghh:
 
Jag är dålig på chrome då jag sällan använder det men har de försvunnit i samband med någon uppdatering så kan det vara så att det fungerar att göra en systemåterställning. Då återställs i stort sett hela datorn och alla program till den versionen som var när säkerhetskopian gjordes (men man tappar då också allting som är sparat på datorn efter det tillfället så det måste man vara noga med att spara på en extern hårddisk eller liknande först).
 
Japp. ALLA mina Google Chrome-bokmärken har försvunnit..... :cry: Är det helt kört?? Det verkar - efter googling - näst intill omöjligt att återställa dem.

Om NÅGON här vet hur man gör tar jag tacksamt emot hjälp........ Jag hade så MÅNGA recept....... :arghh:
Det finns ju några rätt enkla knep om man googlar. Vilka har du prövat?
 
Har du hunnit stänga och öppna Chrome igen så funkar det inte med bak. Gått in på din Google account? Där ska dom finnas.

Här fanns några tydliga steg.
https://www.easeus.com/file-recovery/chrome-bookmark-recovery.html
Ja, fast på Google account är det ju bara historiken man hittar, inte bokmärkena i sig. Den finns. Men det tar ju en hiskelig tid att scrolla igenom den - dag för dag.... :crazy: Mycket trist. Jag hade flera olika mappar om bakning, till exempel, där det låg massor med olika recept. Jag får nog börja spara på något annat sätt, känner jag.
 
Ja, fast på Google account är det ju bara historiken man hittar, inte bokmärkena i sig. Den finns. Men det tar ju en hiskelig tid att scrolla igenom den - dag för dag.... :crazy: Mycket trist. Jag hade flera olika mappar om bakning, till exempel, där det låg massor med olika recept. Jag får nog börja spara på något annat sätt, känner jag.

Hur ser det ut om du klickar på Ladda ner din data?
 
Ja, fast på Google account är det ju bara historiken man hittar, inte bokmärkena i sig. Den finns. Men det tar ju en hiskelig tid att scrolla igenom den - dag för dag.... :crazy: Mycket trist. Jag hade flera olika mappar om bakning, till exempel, där det låg massor med olika recept. Jag får nog börja spara på något annat sätt, känner jag.
[/QUOTE


Äh fel
 
Tips inför framtiden för att slippa att det händer igen. Spara ner bokmärkena och ha som en fil på datorn. Så gör jag, kan jag ladda in den filen sen om det skulle behövas.

Har du återställt datorn till en tidigare tidpunkt när bokmärkena försvann?
 
Jo, jag har sett det också. Fruktansvärt långsökt, tycker jag, att man ska behöva göra så..... :crazy: Jag trodde absolut att bokmärken sparades på ett säkrare sätt - men man lär så länge man lever!
 
Jo, jag har sett det också. Fruktansvärt långsökt, tycker jag, att man ska behöva göra så..... :crazy: Jag trodde absolut att bokmärken sparades på ett säkrare sätt - men man lär så länge man lever!
Usch då. Jag har egentligen ingen aning. Har aldrig använt bokmärken i hela mitt liv faktiskt.
 
Var någonstans? Är du i inställningar, eller var är du och tittar?

Första sidan. Men jag vet inte om det funkar.
20200305_064036.jpg
 
Har du varit inloggad på ditt google-konto när du sparde dina bokmärken? Är du inloggad nu?
Varje gång jag loggar in med mitt google-konto på en ny enhet med Chrome så kommer ju bokmärkena fram så om jag var du skulle jag testa att logga ut och så logga in igen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 967
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 143
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 296
Senast: lilstar
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp