Lupin

Trådstartare
Länge sen jag hade akvarium, nu funderar jag och sambon på att skaffa ett modell större. Kikar på ett på drygt 300 liter, med stativ. Vad ska vi tänka på? Vi bor i eget hus med källare. Akvariet kommer att stå vid en yttervägg (vardagsrummet). Tips och råd emottages tacksamt av ringrostig! :bow:

Sv: Akvarium

Oj vad segt det var här inne! Tack för ditt svar Gabbi, men jag ställde samma fråga inne på en annan site och har fått massvis med svar, så den här tråden behöver ingen fortsättning.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 202
Senast: LaMagia
·
IT & mobiler Har börjat bli sugen på att skaffa en systemkamera igen efter att ha varit utan i ca 5 år, hade tidigare en canon eos 1000d med ett...
Svar
0
· Visningar
410
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka