Akvarietråden V

20241218_214746.webp

Stor förbättring i lilla karet. Jag trodde faktiskt de med "bladen" längst bak var bortom räddning men städfirman har varit väldigt noggranna. Kul att lilla röda blivit lite modigare nu också, hon gömmer sig inte längre varje gång man kommer in i rummet. Än så länge går hon väldigt bra ihop med de andra, aldrig sett henne jaga eller bita efter en annan fisk även vid matning.

Belysning?

Har ett Aquael med ett led lysrör

Hur tänker man nuförtiden? Behöver man byta dem innan de dör, blir lyset sämte med tiden.
Ska man införskaffa ett till lysrör (till växterna) får ju plats i locket.

Hur hittar man led lys som passar utan att bli ruinerad?

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
3
· Visningar
377
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
8
· Visningar
536
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
812
Senast: skogaliten
·
Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka