Jo, men jag tänkte inte börja odla röding.Finns ju fiskar som vill bo kallt också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, men jag tänkte inte börja odla röding.Finns ju fiskar som vill bo kallt också
Slöjstjärt, kardinalfisk... finns ju några fler som gillar kallare.Jo, men jag tänkte inte börja odla röding.
Knappast när temperaturen går ner till under +10.Slöjstjärt, kardinalfisk... finns ju några fler som gillar kallare.
Mitt nästa akvarium ska vara blått tema men när det blir gult tema. Då jäklar. Sparar dom här i idemappen :PNågon gång måste jag ha en Gertrud (Pseudomugil gertruda) Varför är det inte fler som pratar om de här?
Visa bifogad fil 129369
Jag valde faktiskt mellan dem och öringarna. Tycker de är ursöta!Någon gång måste jag ha en Gertrud (Pseudomugil gertruda) Varför är det inte fler som pratar om de här?
Visa bifogad fil 129369
Jag är sur över att man inte kan ha dem tillsammans med "mina" blåögon, eller ja, kan kan man väl, men det finns visst risk för att man får korsade yngel då och det kanske jag inte vill börja med på direkten Sååå... jag måste ha två akvarium där jag kan ha sådana fiskarJag valde faktiskt mellan dem och öringarna. Tycker de är ursöta!
Ja, men behöver du inte ha ett korsnings-kar också?Jag är sur över att man inte kan ha dem tillsammans med "mina" blåögon, eller ja, kan kan man väl, men det finns visst risk för att man får korsade yngel då och det kanske jag inte vill börja med på direkten Sååå... jag måste ha två akvarium där jag kan ha sådana fiskar
Alltså, tanken slog mig... Men, jag ska inte göra misstaget att börja med femhundra olika akvarium samtidigt. Jag vet redan nu massor av saker jag vill göra annorlunda med nästa, och så lär det fortsätta bara jag har tålamod nog att få erfarenhet. Framförallt växter vill jag bli bättre på. Något snabbväxande, marktäckande vore trevligt att ha. Och sand att plantera i så att det blir lite lättare...Ja, men behöver du inte ha ett korsnings-kar också?
De kan vara mer blå också!Mitt nästa akvarium ska vara blått tema men när det blir gult tema. Då jäklar. Sparar dom här i idemappen :P
Har du sett rainbow shinern förresten!?Slöjstjärt, kardinalfisk... finns ju några fler som gillar kallare.
de där funderar jag på att beställa till jobbetHar du sett rainbow shinern förresten!?
Nu har jag alltid tänkt att jag ska ha ett svenskt kar (med gärs! ) om jag skulle ge mig på ett riktigt kallvattenskar men annars så hade dessa varit prio ett!
Berätta mer!!!Har du sett rainbow shinern förresten!?
Nu har jag alltid tänkt att jag ska ha ett svenskt kar (med gärs! ) om jag skulle ge mig på ett riktigt kallvattenskar men annars så hade dessa varit prio ett!